Netværk over adsl.
Fra : Ravn-Haren

Dato : 15-04-01 15:35

Er det muligt at køre spil som eksempelvis Age Of Impire fra en
adsl-forbindelse med
netværk (3 spillere ) mod en anden adsl-forbindelse med netværk (3
spillere).

Hvordan gør man?, jeg tænker på IP-addresserne og evt brug af anden
software?.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Jesper Vestdam

Fra : Gitte og Piotr Ravn-~

Dato : 15-04-01 15:49

Hvad er det dog for et spørgsmål???

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-04-01 18:22

Gitte og Piotr Ravn-Haren skrev:

>Hvad er det dog for et spørgsmål?

Mon ikke det er et spørgsmål som Jesper gerne vil have svar på?
Det er da mit umiddelbare gæt. Der er ingen der tvinger dig til
at svare.

--
Bertel

Fra : Nicklas Uhlen

Dato : 15-04-01 20:56

Hej Jesper

du kan prøve hos cybercity
http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/online_spil/home.phtml?l
ink=10

Jeg ville ikke prøve med AOE hvis du skal have 3 computer på skal du så vidt
jeg kan se lave over 300 nat entryes i din router jeg har prøvet med 100 og
det kunne den ikke lide.
Jeg var nød til at downloade ny opsætning i routeren for at få den op at
køre igen.

M.v.h Nicklas

Ravn-Haren <ravn-haren@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bcb8l$1ubp$1@news.cybercity.dk...

Fra : John Joe

Dato : 16-04-01 21:45

> [...]
> spillere).
>
> Hvordan gør man?, jeg tænker på IP-addresserne og evt brug af anden

Som jeg sagde i dk........xdsl :
"I det eksempel du nævner, vil det nok være smart at lave et "virtuelt LAN"~
VPN."

Spørg hvordan man laver et VPN, der har IPX og som man kan bruge til at
spille på med TCP/IP