Tillykke Tommy Hansen
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 14-11-03 11:14

Tillykke Tommy Hansen så lykkedes det dig igen at beskytte DCUs bestyrelse.

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 14-11-03 15:43

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0311140214.3d2a378a@posting.google.com>...
> Tillykke Tommy Hansen så lykkedes det dig igen at beskytte DCUs bestyrelse.
>
> Hilsen
> verner

Til Tommy Hansen og Carsten Stage !

Da I nu har sejret igen kan I vel ærligt fortælle hvorfor I begge
arbejder
i alle fora med at beskytte DCUs bestyrelse. Hvad er det der gør at I
to tager DCUs bestyrelses parti, at I modarbejder alle som kritiserer
DCU ?

Er det overlevelsen af dette forum i kæmper for eller hvad er jeres
begrundelse for at tage DCUs parti?

Hilsen
verner

Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 14-11-03 15:57

Nu kan jeg ikke holde kæft længere, hvad i (strøget) af censuren er du for
en klovn?? troede dette var et forum hvor vi campister kunne dele vores
fælles interesser, og ikke personspørgsmål, og hvorfor skal DCU ligge for
igen, jeg har for et år siden i dette forum opfordret folk til at melde sig
ud hvis de ikke er tilfreds med den service de får i DCU, lad os dog ikke
spilde tiden med DCU og dig Verner eller hvad du hedder, lad os dog "snakke"
om vore fælles interesse og ikke alt andet ligegyldig såsom personer og DCU,
der er jo heldigvis for dem der vil andre alternativer ikke???

God vinter campister

Jørgen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 14-11-03 22:12

"Jørgen Hvolgaard" <jorgenhvolgaard@post.tele.dk> wrote in message news:<3fb4ed55$0$27407$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

troede dette var et forum hvor vi campister kunne dele vores
> fælles interesser,

Jørgen du mener vel DINE interesser! Kan du ikke forklare mig og
andre, hvorfor ANDRE campister ikke må debattere DCU for dig ! hvis
det er DERES interesser? Du er ligesom en barn der ikke må få en is,
så er der heller ikke andre som skal have en is!
Hvis nogen laver en tråd om debat af DCU , hvorfor ialverden har DU
noget imod at ANDRE debatterer DCU ? du kan jo bare springe tråden
over ! der er jo ingen som tvinger dig til at læse tråden? Det er en
besynderlig holdning mange af jer har, når jeg ikke vil/gider så må de
andre heller ikke?? BARNLIGT.
Jeg synes at det er helt fair at DU ikke vil/gider debatterer DCU,
men hvorfor faen vil du ikke acceptere at ANDRE campister vil/gider?
Præcis denne
barnlige holdning er der mange af jer herinde som har.

og ikke personspørgsmål, og hvorfor skal DCU ligge for
> igen, jeg har for et år siden i dette forum opfordret folk til at melde sig
> ud hvis de ikke er tilfreds med den service de får i DCU

Jørgen du skal da ikke bestemme hvad andre mennesker ønsker at
debattere? Du skal da heller ikke blande dig i om folk er medlem eller
ej, det er da folks EGEN beslutning, det skal de sgu da ikke spørge
dig og andre om!

, lad os dog ikke
> spilde tiden med DCU

Det kan da godt være at du ikke vil spille DIN tid med at debattere
DCU og det er naturligvis helt ok, men der er måske ANDRE campister
der gerne vil ! det skal DU sgu da ikke bestemme Jørgen. Du kan da
bare debattere præcis det DU har lyst til at debattere, og lad så
andre mennesker i fred debattere det DE vil debattere!

og dig Verner eller hvad du hedder, lad os dog "snakke"
> om vore fælles interesse

Helt enig Jørgen, men DINE interesser er ikke nødvendigvis ALLES
interesser, du bør have respekt for andre mennesker, at de måske vil
debattere noget ANDET end DU vil debattere. Dem der har interesse i et
emne mødes i tråden med DETTE emne og "snakker" DER.

og ikke alt andet ligegyldig såsom personer og DCU,
> der er jo heldigvis for dem der vil andre alternativer ikke???

Jeg kan simpelt ikke forstå at mange af jer herinde vil bestemme hvad
andre campister skal debattere om? og I vil også bestemme hvad de IKKE
må debattere!!
Sig mig er I blevet klemt ved fødslen?

> God vinter campister

I lige måde til dig.

Fra : Michael H Svensson

Dato : 14-11-03 22:50

<ven_hj@yahoo.dk> wrote
> Jeg kan simpelt ikke forstå at mange af jer herinde vil bestemme hvad
> andre campister skal debattere om? og I vil også bestemme hvad de IKKE
> må debattere!!
> Sig mig er I blevet klemt ved fødslen?

Øh hvem blev klemt ved fødslen ? du måske ?

Har du ingen fatteevne ?

Hvor mange har du set støtte dig i dine indlæg her i denne NG ?

Du er selvfølgelig i din gode ret til at debattere hvad du vil, men kan du
ikke bare få din egen NG og så svine DCU eller hvem du nu lige er sur på til
i den ?

Jeg for mit vedkommende er revnende ligeglad med DCU, og jeg er sikker på at
en meget stor del af campister i Danmark er ligeså.
Vi er trods alt mange flere campister end DCU-medlemmer, så lad os dog holde
denne NG til formålet - CAMPING.
Og find dig et forum der vil diskutere dit evindelige DCU-pis.

Hilsen
Michael
CAMPIST

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-11-03 23:16

"Michael H Svensson" <svensson@pcpost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
holde
> denne NG til formålet - CAMPING.
> Og find dig et forum der vil diskutere dit evindelige DCU-pis.

Der er en løsning på Verner; under fanen "Meddelelser" kan man blokere
afsender - du blir' endda spurgt om du vil slette alle afsenderens indlæg
fra din harddisk.
Eneste lille mangel er at du er nødt til at gøre det hver gang Verner blir'
"døbt" igen (skifter alias).

Men du får da fred for denne trold et stykke tid....

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-11-03 16:04

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> Da I nu har sejret igen kan I vel ærligt fortælle hvorfor I begge
> arbejder i alle fora med at beskytte DCUs bestyrelse.

Du drømmer og fremkommer med et usandt udsagn, BB!

>Hvad er det der gør at I to tager DCUs bestyrelses parti,
> at I modarbejder alle som kritiserer DCU ?

Igen drømmer du og fremkommer med en usand påstand!

> Er det overlevelsen af dette forum i kæmper for ...

Dette forum? Det er en nyhedsgruppe, som alle med internetadgang kan
benytte. Den behøver ikke beskyttelse - andet end imod kværulanter der ikke
kan andet end at genere andre. Den beskyttelse klarer din udbyder TDC hvis
du ikke overholder netiketten, og det kan kun være et spørgsmål om tid...

BB, erkend dog at din måde at udtrtkke dig på er uønsket overalt på nettet
og brug gruppen positivt - magter du det, er du velkommen som alle andre.
Men hold dit evindelige personfnidder ude af gruppen.

> eller hvad er jeres begrundelse for at tage DCUs parti?

Igen en usand påstand!

Hold dog inde med dine løgne og underlige fortolkninger af hvad folk
foretager sig...

EOD - (se på http://usenet.dk hvad det betyder).

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 14-11-03 16:54

Til BB og alle dine synonymer.

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke Tommy Hansen så lykkedes det dig igen at beskytte DCUs
bestyrelse.

Næh du.
Et indlæg fra dig på www.campingguiden.dk der lyder sådan her:

"Til Tommy Hansen
Sikken noget fordrukkent sludder! har du kikket for dybt i rødvinsflaskerne
igen?"

var det der stoppede dig.
Altså lukkede du selv af for flere af dine grove indlæg. Samtidigt blev det
igen afsløret at du elsker at skrive under flere synonymer, så det ser ud
som om andre er lige så grove som dig.

Campingguiden: "Til Flemming / Henning V - Det var den chance jeg så
tydeligt beskrev i går.
Jeg/vi gider ikke høre på de fornærmelser af andre brugere.
Din IP-adresse er hermed "banned" fra Campingguidens debatforum."

Hvem ødelagde det frie debatforum ? - Dig selv, BB.(klodsmajor)

Mvh. Tommy

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 13-11-03 20:04

..
> Din IP-adresse er hermed "banned" fra Campingguidens debatforum."
>
> Hvem ødelagde det frie debatforum ? - Dig selv, BB.(klodsmajor)

HURRA!!!

Kan det ikke også lade sig gøre på denne NG.

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 15-11-03 10:59

"Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> wrote in message news:<3fb4faac$0$29418$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

Hej Tommy Hansen og Carsten Stage.

Næe Tommy det er jo ikke korrekt. INDEN ovennævnte hændelse som var
helt bevidst fra min side (jeg laver ikke meget uovervejet), for at de
som har fulgt med i mine indlæg imod DCU (jeg får utroligt mange mails
med sympatitilkendegivelser næsten hver dag) ikke skulle give
Campingguiden den glæde at få mange hits ) efter at Campingguiden
udtalte at de ikke vil have kritiske indlæg imod DCUs bestyrelse, på
kraftig opfordring af jer to !

Inden overnævnte skete havde Campingguiden , på jer to`s stærke
opfordring forkyndt at campingguiden ikke ønskede DCU kritiske indlæg
og hvis de forsatte ville der komme censur og login ! reelt HER
indførte Campingguiden censur, og underskrev sin egen dødsdom. Derfor
meddelte jeg INDEN ovennævnte at jeg ikke ville benytte campingguidens
forum mere!

Tommy Hansen og Carsten Stage i gled begge to elegant udenom mit
spørgsmål ! nu skal jeg genfremsætte det så det ikke kan misforstås,
men først lidt baggrund for jeres handlinger, der måske kan
tydeliggøre mit spørgsmål til jer!

I to har forsvaret DCU`s bestyrelse hele vejen igennem ! Her er
beviset på mit udsagn:

1) Tommy du indførte PERSONLIGT censur af DCU-kritiske indlæg i DIT
eget debatforum! (en insider har fortalt mig, at du blev kraftigt
opfordret til denne handling af en stor campingforening! er det
korrekt?).
I dit forum Tommy (hvor Carsten Stage periodevis også var smagsdommer
og censurmester) angreb i ALLE DCU kritiske debatindlæg. OG DE BLEV
ALLE CENSURERET VÆK, ligesom i DCU bestyrelsens eget debatforum
Imellem Campister!

Hvad var jeres formål ?
Hvad er jeres interesse i at stoppe kritik mod DCUs bestyrelse?
Er I to på DCU`s lønningsliste? eller tager jeg fejl?

2) I Torben Storms debatforum angriber i to igen ALLE DCU kritiske
debatindlæg!
Igen lykkedes det jer at forplumre og lukke DCU-kritikken.
Igen hvad var jeres formål og interessr i det?

3) Igen i Campingguidens debatforum er i på banen igen og forsvarer
DCUs bestyrelse imod kritiske debatindlæg?
Igen lykkedes det jer to at få censureret DCU kritikken!

Hvorfor forsvarer I to DCU-bestyrelsen i DCU-huset ? Har I ikke helt
sluppet relationerne til DCU-huset ? I bliver måske inviteret til
eftermiddagskaffe i DCU huset endnu?

Venlig hilsen
verner

Fra : Rasmus

Dato : 15-11-03 09:34

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke Tommy Hansen så lykkedes det dig igen at beskytte DCUs
bestyrelse.

> Hilsen
> verner

Velkommen i mit filter.
Ras.

Fra : SB

Dato : 16-11-03 08:27

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke Tommy Hansen så lykkedes det dig igen at beskytte DCUs
bestyrelse.

> Hilsen
> verner

*PLONK*

Fra : Peter

Dato : 16-11-03 19:35

Hvis du som jeg er træt af: <ven_hj@yahoo.dk> = BB m.fl.

og bruger Outlook Express skal du blot markere en af hans indlæg og så gå op
"Meddelelse" og "Bloker afsender".
Så vil du aldrig se hans meddelelser mere.
(Og du går helt sikkert ikke glip af noget)

MVH Peter

Fra : Steen Larsen

Dato : 16-11-03 20:38

Peter wrote:
> [...]
> "Meddelelse" og "Bloker afsender".
> Så vil du aldrig se hans meddelelser mere.
> (Og du går helt sikkert ikke glip af noget)

Korrekt men der er et men alle dem der diskoterer med ham deres indlæg
vil stadig dukke op i gruppen. :(

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 17-11-03 18:13

"Steen Larsen" <steen-larsen@(fjern)tdcadsl.dk> wrote in message news:<bp8jmr$m67$1@sunsite.dk>...

> Korrekt men der er et men alle dem der diskoterer med ham deres indlæg
> vil stadig dukke op i gruppen. :(

Jeg har ALDRIG nogen sinde kaldt en anden debattør for idiot. At DU
gør det viser præcis dit lave niveau.
Jeg er sikker på at voksne mennesker kan se hvem som er en primitiv
idiot af os to.

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 18-11-03 09:23

"ven_hj@yahoo.dk" skriver:

> Jeg er sikker på at voksne mennesker kan se hvem som er en primitiv
> idiot af os to.

Man kan tydelig se at i er uenige i div. men for satan da, kan i ikke prøve at opføre jeg bare sådan
lidt pænere?
Ka sgu ikke se at der er nogen grund til at kalde folk noget man ikke ville sige hvis man stod foran
hinanden!

Jeg er klart med på at der er nogle der sætter filter på div. debatitanter her i camping.dk over for
folk der ikke kan finde ud af at tale pænt til hinanden, og jeg er også selv tæt på at gøre det. Men
på den anden side så burde det jo ikke være nødvendigt at gøre da vi jo alle er voksne mennesker der
--->ikke<---- bør opføre os på samme måde som folk der er med i f.eks Robisson og ligende.

Så ville det smarteste ikke for alle parter bare være at nogle kan og nogle kan ikke lide XXX
Hvis man ikke kan li XXX eller dennes syn på YYY så lad være med at gå ind på tråden med
kommentarer???

Ved selv fra min skumle fortid, at hvis der ikke kommer et eneste indlæg på et surt opstød fra min
side (gang på gang) tja... Så gidder man da ikke bruge tid på at skrive disse indlæg. Om det så er
personlige angreb eller offentlige er på sin vis ligegyldigt. Tavshed er her guld vær.

Så kære venner, tag en slapper og drop alt det brok over den ene eller den anden. Så er i alle venlige
over for camping.dk og i sidste ende også over for jer selv.

Tænk posetivt: Jo flere nye campister der kigger med (til at starte med) jo bedere og hurtigere vil
ens store ? eller invitationer til en kort diskusion bilve afhjælpet. Hvis alle nye folk der gerne vil
i gang med det fede campingliv bare ser en masse brok og fights imellem de aktive brugere her på
camping.dk jo hurtigere vil de sige nej nej nej... Der er ikke noget for mig (Eller endnu værer: Her
tør jeg ikke at sige eller spørge efter noget, jeg får måske bare en gang YYY i hovedet)

//Beach

Fra : Peder

Dato : 19-11-03 01:28

"Allan Beach Jensen" <admin@freestyle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mig (Eller endnu værer: Her
> tør jeg ikke at sige eller spørge efter noget, jeg får måske bare en gang

I guder, hvor har du ret.
Jeg har været campist, herhjemme og i udlandet, i ca. 25 år, både med telt,
teltvogn og campingvogn og har i den tid også haft både problemer og gode
oplevelser, som man evt. kunne dele med andre.

Da jeg er forholdsvis ny på Usenet, og fandt denne Nyhedsgruppe, mente jeg,
at der her kunne være nogle "lidelsesfæller", som man kunne dele erfaringer
med i forskellig retning ang. campinglivet.

Men, tak skal du ha', så blev jeg ret hurtigt klogere. Blot ved at scanne
eller nærlæse flere af trådene i denne NG, kan jeg da se, at det nok ikke er
lige her, jeg får mit gennembrud. Sjældent har jeg været et sted med så
mange spøgelser, så meget frustration og skænderi mellem enkeltpersoner, som
i realiteten har fjernet sig milevidt (i skænderierne) fra det, det i
realiteten handler om, nemlig noget så simpelt, som en dejlig
fritidsinteresse, der kaldes: CAMPING.

Ikke fordi jeg er bange for at få en gang YYY i hovedet, men det drejer sig
vel i bund og grund om at få "pisset nogle territorier af" (undskyld
udtrykket) og ikke at deltage i en SAGLIG debat.

Er man ude på at aggitere for eller imod noget/nogen og samle sympatisører
for egne synspunkter, er det nok ikke lige det rette forum at gøre det i, da
alle jo har mulighed for at være anonyme, og ikke pr. automatik behøver at
deltage i debatten med de synspunkter de, udenfor dette forum, har.

--
Hilsen
Peder

Ambitioner er gode, men de skal helst matche talentet

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 20-11-03 09:52

Peder skriver:

> Hvis
> alle nye folk der gerne vil
> aktive brugere her på
> mig (Eller endnu værer: Her
> YYY i hovedet)
>
> I guder, hvor har du ret.

Tak*SS*

> Jeg har været campist, herhjemme og i udlandet, i ca. 25 år, både med telt,
> teltvogn og campingvogn og har i den tid også haft både problemer og gode
> oplevelser, som man evt. kunne dele med andre.

Håber ikke at du helt har mistet modet. Jeg selv ser meget gerne en "gammel
rotte" her i gruppen med den erfaring du med sikkerhed har. Hvis du har været på
farten i 25 år ville det undre mig meget hvis ikke du kan bidrage med noget der
er guld vejr for alle andre der tør sige at de ikke ved alt.

> [...]
> i realiteten har fjernet sig milevidt (i skænderierne) fra det, det i
> realiteten handler om, nemlig noget så simpelt, som en dejlig

Ja, er selv rimelig ny her i camping.dk, men kender omgangstonen andre steder på
usenet. Må desværre også sige at tonen mange gange er alt for tavlig / unødig
hård men har også den tåbelige ide om at jo flere ærlige og fornuftige mennesker
(ikke spøgelser) man får ind i en given tråd / gruppe, jo bedere bliver den.
Uenighed er godt, politik er godt, forskellige meninger er godt, saglig snak er
godt.
Bandeord, øretæver/trusler, tilsmudsning af andres meninger mm. er ikke godt

> Ikke fordi jeg er bange for at få en gang YYY i hovedet, men det drejer sig
> vel i bund og grund om at få "pisset nogle territorier af" (undskyld
> udtrykket) og ikke at deltage i en SAGLIG debat.

Tja.... Er selv klar på at sige ok, jeg har ikke ret. Har jeg stadig en
overbevisning om at jeg har ret så -> agumenter mm.
Men syntes ikke selv jeg taber noget ved at kapitulere og sige ok, de andre har
da nok ret i det de siger.
Jeps, der er nogle her i NG der gerne vil have andre til at tro at de er mere
end andre. Sådan vil det desværre nok være uanset hvor på de danske NG man
bevæger sig. Men det holder ikke mig tilbage fre at give min ide / løsning til
hvad jeg ville gøre hvis jeg selv skulle...
Ved godt at jeg pt. bevæger mit i et land jeg har sagt bye bye til, men vil så
gerne bare have en camping.dk der kan hjælpe hinanden med fornuftige ting som
går livet bedere for alle andre.

Har selv fået hjælp til indkøb af telt, min første campingtur (bornholm)
overhovedet og har med hjælp fra alle de fornuftige mennesker der bevæger sig
her i NG fået min første campingtur og med en succes som hele fam. er med på
også næste år. Havde det ikke været for alle de råd jeg havde fået her så er jeg
bange for at kvinden i livet aldrig mere ville tage med på noget der bare
lugtede af camping!

> [...]
> alle jo har mulighed for at være anonyme, og ikke pr. automatik behøver at
> deltage i debatten med de synspunkter de, udenfor dette forum, har.

Sympati er godt, men som du skriver ikke her.
Denne NG skal iflg. mig bruges til at få tips og gode ideér til hvad man kan/bør
gøre.
Har man et statment, et politisk synspunkt skal det også være velkomment. Det
kræver bare at folk kan tage en slapper og snakke pænt til hinanden. Mudder og
alt det andet er da ikke hverken venligt eller pænt over over for alle de
mennesker (læs: Mennesker der også kan lide at campere!!!!!!!!!) som prøver at
tale pænt og søger eller giver gode råd til andre som lider af samme
kærlighed---> Camping!

> -Ambitioner er gode, men de skal helst matche talentet

Hi hi...... Håber ikke at folk flipper helt ud over at et par "nye" folk blander
sig.
Jeg håber ikke du helt har tabs tråden Peder, og tror på at du sammen med mig og
rigtig mange fornuftige brugere af NG vil hjælpe til med at få gode og gode tips
til hvordan vi får nogle endnu bedere tider når vi er `der ude...

//Beach