Splinter Cell
Fra : Rander

Dato : 14-11-03 03:50

Jeg sidder lidt fast, synes jeg...

Jeg er på missionen i Defense Ministry og kommer ud på en altan, hopper op
på gelænderet og videre op og får fat i en tagrende, og så prøver jeg at
komme over til et åbent vindue...

Ifølge alle de walkthroughs jeg kan finde har jeg ikke glemt noget "på
vejen", og det ER den vej jeg skal. Men når jeg når ca. halvvejs mellem
hjørnet og vinduet går alarmen igang - mission failed...

Nogen idéer til hvad jeg gør forkert?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

I Paradiset bruger de nogle grønne duske i stedet for underbukser. (Therese, 7 år)

Fra : Mikael Jensen

Dato : 14-11-03 08:30

Jeg havde samme problem på den bane, det viste sig at jeg havde ladet for
mange lig ligge i det fri og lige netop det sted i spillet er en savepoint
eller hvad du nu vil kalde det. Så derfor tjekker spillet lige op på hvor
mange lig du har glemt at gemme. Jeg tog banen forfra og gemte alt og alle
jeg havde "silenced"

håber det kan hjælpe

Mikael

Fra : Rander

Dato : 15-11-03 07:03

Fri, 14 Nov 2003 08:30:03 +0100 brugte Mikael Jensen 33 linier på at
fortælle dette til dk.spil.computer:

> [...]
>mange lig du har glemt at gemme. Jeg tog banen forfra og gemte alt og alle

Tak, det hjalp - smuttede lige tilbage og gemte en gut jeg havde ladet
sidde i stolen, og så kom jeg over uden problemer...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Sikker sex er noget du laver mindst 30 km fra hvor du bor. (Winnie May)

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-11-03 08:51

> [...]
> vejen", og det ER den vej jeg skal. Men når jeg når ca. halvvejs mellem
> hjørnet og vinduet går alarmen igang - mission failed...

Måske er du blevet hjulpet af Mikael, ellers er der måske lidt at finde her,
hvis ikke du kender den i forvejen:

http://www.gamespy.com/articles/november03/scwalk/
http://www.gamespy.com/articles/november03/scwalk/index9.shtml