Worldonline Mobil Regning?
Fra : Dan Nielsen

Dato : 15-04-01 13:38

Er jeg den eneste der ikke har fået trukket nogen af de beløb som jeg har
købt tale tid for hos Worldonline Mobil jeg så til at betale over
PBS??.....men hvis de ikke vil have pengene er det selfølig også ok med
mig!! men mun dog?

\\\\////
-(o o)-
-ooO--(_)--Ooo----------

M.V.H.
Dan Nielsen
oooO
( ) Oooo
----\ (-----( )-------------
\_) ) /
( /

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 16-04-01 11:05

In article <SAgC6.42268$o4.3166820@news010.worldonline.dk>,
torskerogn@hotmail.com says...

> [...]
> købt tale tid for hos Worldonline Mobil jeg så til at betale over
> PBS??.....men hvis de ikke vil have pengene er det selfølig også ok med

Tjae, jeg kender mange, rigtig mange, der f.eks. ikke har betalt for
deres Internet i lang lang tid, mon ikke det hænger sammen på den ene
eller anden måde

Fra : Leif Nordmand Anders~

Dato : 16-04-01 17:03

Hej Frank,

Undskyld at jeg går lige til hovedet ....

Men jeg har et par ideer, som jeg gerne vil give videre, jeg har skrevet til
support, og de har svaret, at det p.t. ikke er muligt, men alligevel ...

Telmore er et godt tilbud (har købt til mig selv den 4-4-01 (og igen 15-4-01 da
jeg så den nye telefonnummer serie, hvor jeg igen kunne så det samme endenummer)
men endnu ikke fået det, men support siger at I har travlt, så jeg venter), der
er flere af os 'forældre', som har børn med telefoner, jeg kunne godt tænke mig
en mulighed for at stoppe med telefonopkald når saldoen er på kr. 0,00 - altså
uden mulighed for overtræk på kr. 200,00. Jeg kender flere, som ville benytte
Telmore, hvis brugen kunne stoppes ved kr. 0,00 (det burde være teknisk muligt,
når man kan stoppe med kr. -200,00). Var det en ide??

Der er mulighed for kr. 15,00 at beholde sit tlf. nr. selvom man ikke har haft
et forbrug på kr. 25,00. Men tilbudet kommer kun, hvis man i en måned ikke har
haft forbruget - der burde være en mulighed for AUTOMATISK at betale de kr.
15,00 for at beholde nummeret - tænk hvis årsagen er at jeg er udenlands og ikke
hjemme, når tilbudet om at beholde nummeret for kr. 15,00 kommer, så risikerer
jeg at miste mit tlf. nr. - hvis jeg frivilligt kunne tilmelde mig en service,
hvor kr. 15,00 automatisk bliver trukket, så er jeg sikker. Var det en ide??

MVH Leif.

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 16-04-01 23:22

In article <ca5mdt0iri2c3qhp3lrp2q4okrrb211nec@4ax.com>,
lna@spamfilter.dk says...

Først og fremmest tak for nogle forslag, vi (Telmore) tror
faktisk på at det kun er med dialog med vores kunder vi kan
fastholde en positon som et mindre selskab, med lille budget.

> Undskyld at jeg går lige til hovedet ....

Det skal du aldrig undskylde, alle er velkommen til at skrive
direkte til mig, det mest usikre er dog at gøre det via en nyhedsgruppe
Men dte gik jo meget godt alligvel.

> [...]
> Telmore, hvis brugen kunne stoppes ved kr. 0,00 (det burde være teknisk muligt,
> når man kan stoppe med kr. -200,00). Var det en ide??

Vi kan teknisk set ikke garantere at vi kan stoppe lige nøjagtig på 0
kr, hvilket er årsagen til at vi ikke kan tilbyde denne form for
service. Teldanmark arbejder på bedre muligheder, dem afventer Telmore
med stor interesse.

> [...]
> hvor kr. 15,00 automatisk bliver trukket, så er jeg sikker. Var det en ide??

Det går videre til intern evaulering. Tak for opmærksomheden.'

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : Leif Nordmand Anders~

Dato : 17-04-01 19:34

Hej Frank,

> alle er velkommen til at skrive
>direkte til mig, det mest usikre er dog at gøre det via en nyhedsgruppe
> Men dte gik jo meget godt alligvel.

Ja - jeg havde også søgt efter dit navn - og du plejer jo at være her

> [...]
>kr, hvilket er årsagen til at vi ikke kan tilbyde denne form for
>service. Teldanmark arbejder på bedre muligheder, dem afventer Telmore

Det kan jeg godt forstå, vi er bare 2 familier, og der er 4 abonnementer, som
vi ikke tør flytter med mulighed for kredit ... Men med en 0,00 løsning eller
tilnærmelsesvis en 0,00 løsning, så har du nogle nye kunder (meget sms tunge
kunder

Tak.

MVH Leif.

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 16-04-01 11:51

Hejsa.

Jeg har haft mit i 2 1/2 mdr. og har ikke betalt en krone endnu.
Men det kommer nok en dag........

God Påske

Dan Nielsen <torskerogn@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:SAgC6.42268$o4.3166820@news010.worldonline.dk...

Fra : Christian Flintrup

Dato : 17-04-01 11:47

Dan Nielsen <torskerogn@hotmail.com> wrote:

> [...]
> købt tale tid for hos Worldonline Mobil jeg så til at betale over
> PBS??.....men hvis de ikke vil have pengene er det selfølig også ok med

Det kommer liige pludselig :)
Jeg blev for en uges tid siden mødt af en 200 krs regning for en
startpakke som jeg bestilte lige da WOL mobile startede (januar?).

--
Christian