In article <ca5mdt0iri2c3qhp3lrp2q4okrrb211nec@4ax.com>,
lna@spamfilter.dk says...
Først og fremmest tak for nogle forslag, vi (Telmore) tror
faktisk på at det kun er med dialog med vores kunder vi kan
fastholde en positon som et mindre selskab, med lille budget.
> Undskyld at jeg går lige til hovedet ....
Det skal du aldrig undskylde, alle er velkommen til at skrive
direkte til mig, det mest usikre er dog at gøre det via en nyhedsgruppe
Men dte gik jo meget godt alligvel.
> Telmore er et godt tilbud (har købt til mig selv den 4-4-01 (og igen 15-4-01 da
> jeg så den nye telefonnummer serie, hvor jeg igen kunne så det samme endenummer)
> men endnu ikke fået det, men support siger at I har travlt, så jeg venter), der
> er flere af os 'forældre', som har børn med telefoner, jeg kunne godt tænke mig
> en mulighed for at stoppe med telefonopkald når saldoen er på kr. 0,00 - altså
> uden mulighed for overtræk på kr. 200,00. Jeg kender flere, som ville benytte
> Telmore, hvis brugen kunne stoppes ved kr. 0,00 (det burde være teknisk muligt,
> når man kan stoppe med kr. -200,00). Var det en ide??
Vi kan teknisk set ikke garantere at vi kan stoppe lige nøjagtig på 0
kr, hvilket er årsagen til at vi ikke kan tilbyde denne form for
service. Teldanmark arbejder på bedre muligheder, dem afventer Telmore
med stor interesse.
> Der er mulighed for kr. 15,00 at beholde sit tlf. nr. selvom man ikke har haft
> et forbrug på kr. 25,00. Men tilbudet kommer kun, hvis man i en måned ikke har
> haft forbruget - der burde være en mulighed for AUTOMATISK at betale de kr.
> 15,00 for at beholde nummeret - tænk hvis årsagen er at jeg er udenlands og ikke
> hjemme, når tilbudet om at beholde nummeret for kr. 15,00 kommer, så risikerer
> jeg at miste mit tlf. nr. - hvis jeg frivilligt kunne tilmelde mig en service,
> hvor kr. 15,00 automatisk bliver trukket, så er jeg sikker. Var det en ide??
Det går videre til intern evaulering. Tak for opmærksomheden.'
Med venlig hilsen
Frank Rasmussen
Telmore A/S