Hvordan fjerner man...
Fra : Ralph

Dato : 14-11-03 00:29

Jeg har lagt et billede i dk.binaer af noget jeg meget gerne vil ha fjernet.
Jeg mener at det er kommet i forbindelse med opdatering af messenger men jeg
er ikke sikker.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at få det l... væk?

Biledet i Dk.binaer ligger under overskriften "Billede til dk.edb"

På forhånd tak. I ved jo alt herinde.

Ralph.

Fra : Jacob Riis

Dato : 14-11-03 10:39

"Ralph" <Raprap@tdcadslxxx.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt et billede i dk.binaer af noget jeg meget gerne vil ha
fjernet.

Den ligger her news:3fb41412$0$69899$edfadb0f@dread12.news.tele.dk hvis folk
ikke gider lede efter det.

> Jeg mener at det er kommet i forbindelse med opdatering af messenger men
jeg
> er ikke sikker.
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at få det l... væk?

[Snip]

> Ralph.

Det er ikke en Microsoft opdatering der har givet dig værktøjslinjen. Jeg
tror snarere du har hentet Messenger Plus eller et lignende skod program.

Prøv at fjerne Messenger Plus hvis du har hentet det. Hvis det ikke virker
så hent Ad-aware hos http://www.lavasoft.de/support/download/ Det er nok
det mest kendte program til at fjerne adware og andet skidt. Ellers er der
også Spybot Search and Destroy http://www.safer-networking.org som er et
andet kendt program til at fjerne disse ting. Jeg har selv med succes brugt
disse programmer til at fjerne ad ware da jeg stadig brugte Internet
Explorer.

--
Jacob