MS Windows
briani 27239
Fejl i Temporary internet files
Fra : Heidi

Dato : 13-11-03 22:01

De sidste par gange jeg har forsøgt at hente en internet fil
(feks. et filmklip til Realplayer) har jeg fået den fejlmedd. at den
ikke kan finde filen placeret i
C:\Documents and Settings\heidi\Lokale indstillinger\
Temporary Internet Files\Content.IE5\C1UVO1MZ\
Når jeg kigger i stifinder kan jeg ikke se nogen undermapper
til Temp.Internet files - men hvis jeg kigger i Egenskaber
viser den at der er 33 mapper under den mappe.
Nogen der ved hvad denne besked kan betyde, og hvad
jeg kan gøre?
Har XP home, hvis det har nogen betydning...

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Fynbo

Dato : 13-11-03 23:23

tøm mappen Temp. Internet Files

Fynbo

Fra : Kurt Larsen

Dato : 14-11-03 01:45

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in news:bp0rgl$1ing2f$1@ID-64059.news.uni-berlin.de:

På engelsk ville sletningen af folderen se sådan ud, men du har den danske.

rd "C:\Documents and Settings\heidi\Local Settings\Temporary Internet Files" /s /q

Kurt

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-11-03 02:03

Heidi skrev:

> Når jeg kigger i stifinder kan jeg ikke se nogen undermapper
> til Temp.Internet files - men hvis jeg kigger i Egenskaber
> viser den at der er 33 mapper under den mappe.

Prøv Kontrolpanel > Internetindstillinger og klik på Slet Filer i
afsnittet Midlertidige Internetfiler. Husk et flueben i 'Slet alt
offline-indhold'.

Stil maks. tilladte diskforbrug for midlertidige internetfiler ned.
Internet Explorer er kendt for at gå spunk hvis cachen er stillet
for højt, hvilket den er som standard. Stil den til en 20-40 MB
eller der i omegnen. Det er mere end rigeligt til de fleste. Det kan
du indstille ved at klikke på knappen Indstillinger samme sted som
knappen Slet Filer befinder sig.

Gør det evt. til en vane at slette disse filer engang imellem og
husk det flueben i 'Slet alt Offline-indhold' hver gang.

Madsen.

Fra : Heidi

Dato : 14-11-03 07:00

Thomas Madsen wrote:

> Prøv Kontrolpanel > Internetindstillinger og klik på Slet Filer i
> afsnittet Midlertidige Internetfiler. Husk et flueben i 'Slet alt
> offline-indhold'.

Ohhh, det var der den lå begravet....

> [...]
>
> Gør det evt. til en vane at slette disse filer engang imellem og
> husk det flueben i 'Slet alt Offline-indhold' hver gang.

Faktisk plejer jeg normalt at slette filerne jævnligt, men jeg fandt
så lige ud af, at jeg faktisk havde stillet tilladte diskforbrug ned
til næsten ingenting - og da det var et stykke tid siden jeg har
slettet sidst, var den åbenbart fyldt.
Tusind tak for hjælpen til jer alle tre - nu virker det