Icones program
Fra : Alex Larsen

Dato : 13-11-03 21:27

Hvad hedder det program hvor man kan se icones i foretrukne.

Alex

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-11-03 22:15

Alex Larsen skrev:

> Hvad hedder det program hvor man kan se icones i foretrukne.

Hvis du med "icones" mener ikoner (favicons), kræver det bare en
nyere browser. IE er drilsk mht. til at vise dem, mens Mozilla og
så vidt jeg husker også Opera viser dem uden problemer - også på
sider der ikke er i bogmærkerne.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Misser007

Dato : 14-11-03 15:16

> Hvad hedder det program hvor man kan se icones i foretrukne.

Hvis du mener, hvilket program man kan bruge til at lave *.ico filer med, så
er happyicon værd at anbefale. Der kan du f.eks. lave en *.gif om til en
ikon-fil ved at trykke på et par knapper

Hvis du laver en hjemmeside, hvor du vil have at et icon skal vises, når
folk føjer siden til foretrukne, skal du bruge blot placere *.ico filen i
samme rod som index/default filen. Så vises iconet forean http:// i
adresse-feltet, i stedet for det standard Explorer-symbol

Dit spørgsmål er meget uklart.

--
Trine (8500 Grenå)

Mobil: Samsung E700
Teleselskab: TDC

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 14-11-03 16:02

"Alex Larsen" <alex.larsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder det program hvor man kan se icones i foretrukne.

Er det favorg ?
http://www.pcmag.com/article2/0,4149,6679,00.asp

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 14-11-03 16:30

Soeren Nielsen skrev:
> http://www.pcmag.com/article2/0,4149,6679,00.asp

Nej, det er nok http://www.favicon.com/, men deres online editor
fungerer ikke i øjeblikket.
thomas

Fra : Alex Larsen

Dato : 15-11-03 14:40

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Alex Larsen" <alex.larsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er det favorg ?
> http://www.pcmag.com/article2/0,4149,6679,00.asp
>
> --
> mvh Søren Nielsen
> http://www.soerennielsen.dk
> Jeg bruger ikke min hotmail, så skriv ikke til den
>
> Takker
mvh Alex Larsen