MS Windows
briani 27239
iexplore.exe - programfejl
Fra : Jacob Mindak

Dato : 13-11-03 21:01

Nogle gange når jeg lukker mit internet ned får jeg denne fejlmeddellelse:
Instruktionen ved "0x77f57bd2" refererede hukommelse ved "0x01a60010".
Hukommelsen kunne ikke "read"

Klik på OK for at afslutte programmet

Nogen der har en løsnig/forklaring på dette problem må de meget gerne
besvare!!!

På forhånd tak

Mvh Emmer...

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-11-03 01:02

Jacob Mindak skrev:

> Nogle gange når jeg lukker mit internet ned får jeg denne
> fejlmeddellelse: Instruktionen ved "0x77f57bd2" refererede
> hukommelse ved "0x01a60010". Hukommelsen kunne ikke "read"

Det kan være fejl på RAM. Prøv at teste med Memtest86.
<http://memtest86.com>. Læs dokumentationen til programmet inden
du går i gang.

Madsen.