Omdøbe billeder
Fra : Tommy Hansen

Dato : 13-11-03 20:22

Hej
Håber det er det rigtige sted at spørge.
Jeg har 700 gif billeder jeg skal lave om til jpeg, hvordan gør det uden de
mister deres navn ?

--
Vh
Tommy

Fra : Fynbo

Dato : 13-11-03 20:48

Hent Photographer's Power Toys fra http://www.justrightclick.com/
Det kan det du ønsker og er freeware..

Fynbo

Fra : Bent Sørensen

Dato : 13-11-03 21:49

eller også http://www.irfanview.com/ - gratis og meget stærkt

--
Hilsen
Bent

Fra : Tommy Hansen

Dato : 13-11-03 21:57

> Hent Photographer's Power Toys fra http://www.justrightclick.com/
> Det kan det du ønsker og er freeware..
>
> Fynbo

Det virker fint med bitmapfilerne, men gif billederne kan jeg ikke få frem.
Hvad gør jeg forkert ?

--
Vh
Tommy

Fra : Fynbo

Dato : 13-11-03 23:16

> Det virker fint med bitmapfilerne, men gif billederne kan jeg ikke få
frem.
> Hvad gør jeg forkert ?

Højreklik på dine .gif og vælg Photographers Power Toys og convert..

Fynbo