Strapon
Fra : 4700

Dato : 15-04-01 15:35

Hejsa

Vil lige høre om der en andre fyre som drømmer om at blive taget af en
Kvinde med en strapon og om der er kvinder der har erfaring med det.

Mvh. Sten

Fra : Tomgirl

Dato : 15-04-01 15:45

> Vil lige høre om der en andre fyre som drømmer om at blive taget af en
> Kvinde med en strapon og om der er kvinder der har erfaring med det.

MON ikke! Du har lige beskrevet min største og frækkeste fantasi *SF*.

Hilsen
Allan H.
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15883547

Fra : Chokmah

Dato : 15-04-01 15:58

"4700" <sten4700@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Vil lige høre om der en andre fyre som drømmer om at blive taget af en
> Kvinde med en strapon og om der er kvinder der har erfaring med det.

hmm så skal jeg først lige vide hvad en strapon er ?
det lyder gsu farligt :(
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 15-04-01 19:40

"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9bcd0t$mob$1@news.inet.tele.dk...

SNIP
Hej Bo
> hmm så skal jeg først lige vide hvad en strapon er ?
> det lyder gsu farligt :(

Pjat.. det er en påspændingsdildo, som du kan se inde hos Britta

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah

Dato : 15-04-01 20:03

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> "Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hi Tomas

> Pjat.. det er en påspændingsdildo, som du kan se inde hos Britta

Ohh min gud ....det var dig en fæl en at vågne til
rædselernes rædsel
MvH
Bo

Fra : Roland Hansen

Dato : 15-04-01 19:27

> [...]
>
> "4700" <sten4700@hotmail.com> wrote in message

> hmm så skal jeg først lige vide hvad en strapon er ?

Hej

Jeg vil også gerne vide, hvad en strapon er for en ting.

RH

Fra : Amie

Dato : 16-04-01 13:25

Hejsa Sten

> Vil lige høre om der en andre fyre som drømmer om at blive taget af en
> Kvinde med en strapon og om der er kvinder der har erfaring med det.

Min kæreste tænder også på det, men jeg har aldrig prøvet det. Så i
øjeblikket er det mig der stopper den fantasi fordi jeg ikke liiiige ved
hvordan jeg skal reagere med sådan en tingest på *S* .. altså.. det er ikke
normalt for mig som pige at stå bag en fyr og lave 'bolle-bevægelser' med
underlivet *GGG*

Er der nogen af jer piger der har prøvet det ??

*knuser*

Amie

Fra : Hanne L

Dato : 16-04-01 14:07

Amie skrev i en meddelelse news:CwBC6.43951$o4.3391266@news010.worldonline.dk...

Kære Amie

Sten skrev:

> [...]
> underlivet *GGG*

> Er der nogen af jer piger der har prøvet det ??

Jeg har ikke prøvet det, men har vildt meget lyst til. Både
fordi jeg har lyst til " at tage" min kæreste *S*. Mine mandlige
gener er væltet indover mig *GGG*. Samt fordi min kæreste
er passiv biseksuel og ville elske det.

Jeg tror, det er en god ide, at du først leger med din kærestes
numse nogle gange og lærer den at kende. For mænds anus
er altså lidt anderledes indrettet end vores. Deres ringmuskler
ligger anderledes, og så har de prostata, som bereder dem
stor glæde at få stimuleret.

(Jamen så nogle af dem da, Bo. Kom lige til at tænke på dig
*GGG*. Men mange af de mænd, jeg har kendt, har altså tændt
på en finger bagi, OGSÅ selvom de ikke var bi- eller homoseksuelle)

Men find ud af, hvor det hele "ligger". Helst med fingrene først,
fordi det giver en større indføling, og du kan mærke, hvor hurtigt
ringmusklerne bliver bløde og giver sig. Og får én helt sikker
fornemmelse af, hvor prostata er.
Dernæst prøver du med en dildo. Helst en blød og bøjelig en. Når
du ved, hvordan du bedst stimulerer ham, så han har fornøjelse af
det, er du meget tættere på at vide, hvordan du skal bruge en
strap-on.
Og din lyst til det vil måske stige. Det er i hvert fald sket for mig *S*.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Amie

Dato : 16-04-01 17:07

Hejsa Hanne

> [...]
> fordi jeg har lyst til " at tage" min kæreste *S*. Mine mandlige
> gener er væltet indover mig *GGG*. Samt fordi min kæreste

Min kæreste tænder ikke på drenge, men på at blive taget i numsen. Om det er
bi ved jeg ikke helt.

> [...]
> du ved, hvordan du bedst stimulerer ham, så han har fornøjelse af
> det, er du meget tættere på at vide, hvordan du skal bruge en

Godt være jeg ikke lige fik udtrykt mig helt klart. Der bliver allerede
leget rigeligt i det hul ( både hos ham og hos mig ) med finger og dildoer.
Det er ikke det jeg har et problem med. Det er det psykiske ved at stå bag
ved ham og lave 'bolle-bevægelser' som virker så forkert på mig.

> Og din lyst til det vil måske stige. Det er i hvert fald sket for mig *S*.

Lysten er der allerede..

*knuser*
Amie

Fra : Tomgirl

Dato : 16-04-01 19:15

Hej Amie! *S*

> Min kæreste tænder ikke på drenge, men på at blive taget i numsen. Om det
er
> bi ved jeg ikke helt.

Nej, det har intet med biseksualitet at gøre, når han ikke tænder på fyre.
Det er jo dig, der gør det, ik'?

> [...]
> Det er ikke det jeg har et problem med. Det er det psykiske ved at stå bag
> ved ham og lave 'bolle-bevægelser' som virker så forkert på mig.

Det kan jeg godt følge dig i. For mit vedkommende er det underordnet, om hun
har en strapon på og står bagved mig med "bolle-bevægelser", eller det er en
almindelig dildo eller en finger, der bliver brugt, når vi begge ligger ned.
Bare det, at hun har noget oppe i mig, tænder mig enormt.

Knus

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15883547

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-04-01 04:38

Amie wrote:

> Min kæreste tænder ikke på drenge, men på at blive taget i numsen. Om det er
> bi ved jeg ikke helt.

For mænd defineres den seksuelle orientering ud fra hvad for et
udseende hos partneren man tænder på: maskulint eller feminint.
En eventuel lyst til at analpule eller blive analpulet er uendeligt
ligegyldig.

> [...]
> Det er ikke det jeg har et problem med. Det er det psykiske ved at stå bag
> ved ham og lave 'bolle-bevægelser' som virker så forkert på mig.

Det er jo også i modstrid med dine instinkter. Men derfor kan
det godt være, at du skal prøve om du kan få dig selv til det
alligevel, hvis det gør din mand glad.

--
Peter Knutsen

Fra : Amie

Dato : 28-04-01 14:19

Hejsa Peter

> Det er jo også i modstrid med dine instinkter. Men derfor kan
> det godt være, at du skal prøve om du kan få dig selv til det
> alligevel, hvis det gør din mand glad.

Ja helt sikkert, jeg vil da til hver en tid gøre det for ham.. han gør jo så
ustyrligt meget for mig også. Det perfekte er jo at man kan udvide sine egne
grænser og leve hinandens ud.

*knuser*
Amie

Fra : Peter Knutsen

Dato : 02-05-01 05:41

Amie wrote:

> Hejsa Peter

Hej

> Ja helt sikkert, jeg vil da til hver en tid gøre det for ham.. han gør jo så
> ustyrligt meget for mig også. Det perfekte er jo at man kan udvide sine egne
> grænser og leve hinandens ud.

Jeg ved ikke om man behøver udvide sine grænser. Der findes jo helt
basalt tre slags ting man kan gøre.

1. Ting som man selv tænder på.

2. Ting som man er ligeglad med.

3. Ting som man er voldsomt imod og ikke vil gøre.

Husk at skelne mellem 2 og 3, det er der mange der glemmer. For
normale og velfungerende mennesker er der ikke ret mange aktiviteter
der rent faktisk er kategori 3. De fleste er 2'ere (eller 1'ere).

--
Peter Knutsen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-04-01 01:49

"Amie" skrev

Hej Amie

> i øjeblikket er det mig der stopper den fantasi fordi jeg ikke
> liiiige ved hvordan jeg skal reagere med sådan en tingest på

Til at starte med, er det nok ret godt at du forsøger at glemme
din egen reaktion og bruger din opmærksomhed på at fornemme hvor-
dan han har det med det du foretager dig.

Tænk lidt over, hvordan han normalt reagerer når du gør noget som
er godt og dejligt for ham, tænk lidt over, hvis du har bemærket
hans reaktion, når du har gjort noget som han ikke var specielt
vild med.

Slå alle lytteapperater ud og fornem ham (jeg kan ikke lige be-
skrive på anden måde, at du skal bruge så mange sanser som muligt
for at forsøge at finde ud af om du boller ham rigtigt/ boller
ham på den fede måde som er god for ham).

Prøv dig frem, men start forsigtigt (hmm, det behøver jeg da vist
ikke fortælle dig).

Jeg har i øvrigt set de andre indlæg du har skrevet. Tror du at
du vil føle dig fjollet i situationen (bollebevægelser virker
forkert)?

Hvis du synes at det virker fjollet at bolle ham, så prøv at tænke
på de bevægelser du gør når han tager dig bagfra, den eneste for-
skel er hvem som modtager puffet i/ på bagdelen (hvis du vil und-
skylde udtrykket). Nåja, det giver dig også (bedre) mulighed for
at rykke ham lidt i håret (hvis det er noget for dig).

> *S* .. altså.. det er ikke normalt for mig som pige at stå bag
> en fyr og lave 'bolle-bevægelser' med underlivet *GGG*

Heh, lad som om du danser samba eller mavedans. Hvis du tit får
lov til at bolle ham, kan du godt komme ud for at gøre dine mave
og nedre rygmuskler stærkere.

Jeg kommer lige i tanke om, at jeg til et voldsomt og langvarigt
(3 dage) halbal i Maribo på Lolland i påsken (Østersøcup - Badmin-
ton). [1]

Musikken blev leveret af et traditionelt suppe-steg-og-is-band (de
var faktisk ret gode, når man havde fået et par kander (2 liter)
øl), de kunne alle de klassiske gamle kulthits, bl.a.:

Så tager du højre arm frem
ryster den lidt
så tager du venstre arm frem
ryster den lidt

(rundedans - armene på skuldrene af personen foran dig, gå/ dans
4-5 skridt fremad, vend rundt og gå den anden vej)

Så tager du højre bryst frem
ryster det lidt
så tager du venstre bryst frem
ryster det lidt

(rundedans - armene på skuldrene af personen foran dig, gå/ dans
4-5 skridt fremad, vend rundt og gå den anden vej)

ad libitum, til fyren ligger på sengen i orgasmekramper.

Fortsæt selv med relevante kropsdele.

Luk øjnene og forestil dig de bevægelser du ville foretage dig
hvis du gjorde som musikerne (og publikum) sang.

Apropos at lave bollebevægelser og at danse, har du ikke danset
Macarena-dansen (hvis du så de danske håndbold piger i Atlanta til
OL, så kender du sikkert sangen/ dansen)?

Her kan du finde danseintruktioner:

Her er teksten til sangen på spansk og engelsk (både den oprinde-
lige og Los Del Rios udgave):

Her er en animation som viser dansen (som et udhulet bambusrør,
en rød peber og som en lilla M&M):

Til offlinebrug:

Se her, hvad der sker hvis du overdriver dansen:

Ok, det er måske lidt meget at gøre ud af en pointe, men klokken
er sen og jeg kan ikke falde i søvn: jeg keder mig.

> Er der nogen af jer piger der har prøvet det ??

<ReadOutLoud Voice=Britney Spears>
*stikker fingeren i vejret*
</ReadOutLoud>

Ok, måske har jeg ikke lige prøvet med en strapon, men noget der
ligner meget.

> *knuser*

Spejl, ECHO, Right back at ya.

Med venlig hilsen

Peder

[1] Jeg kan ikke anbefale at spille 30-35 badmintonkampe på 3
dage [3], mod modstandere som er 10-15 år yngre og som vejer i
gennemsnit 20-30 kg mindre end een selv [2]. Jeg kan heller ikke
anbefale, at forsøge at opretholde samme festtempo, man føler sig
endnu ældre (end man er) hvis man forsøger, bagefter.

[2] Selvom man er en gammel geezer, har man sin stolthed og vil
gerne vise de unge lømler at man ikke er død endnu, jeg må virke-
lig snart lære at sluge min stolthed eller finde en sportsgren
hvor resultatet ikke er så afhængig af fysiske præstationer. [5]

[3] Heldigvis var jeg klog nok, til at melde fra på sidstedagen,
da jeg fik lidt for meget ondt i anklen (betændelse/ overbelast-
ning). Hvis jeg ikke var stoppet, ville jeg nok ikke kunne danse
med dig til DSS-sommer(hus)festen. [4]

[4] Look ma', my footnotes are almost longer than my article.

[5] Jeg nægter at spille i veteran-serien, de drikker endnu mere
end de unge gør og man kan ikke mærke det på dem dagen efter [6},
især ikke dem fra Jægerspris Badminton Klub.

[6] Ok, ok, jeg lagde ikke mærke til ret meget, førend sent på
dagen. [7]

[7] Hvis der er nogen som svarer på alle disse off-topic skrib-
lerier, så husk venligst at sætte opfølgning til
news:dk.snak.off-topic da vi ellers nemt ville kunne fylde denne
grupper med indlæg som denne gruppe ikke er beregnet til.

Fra : 4700

Dato : 17-04-01 07:32

Hejsa

Tak for flere gode svar, nu ved jeg at jeg bliver nødt til at finde en frisk
kvinde som vil/tør tage mig med sådan en dims.........

Sten

Fra : Nivea

Dato : 18-04-01 14:21

"4700" <sten4700@hotmail.com> wrote in message

alloo Steen
> Tak for flere gode svar, nu ved jeg at jeg bliver nødt til at finde en
frisk
> kvinde som vil/tør tage mig med sådan en dims.........

hmm går alt fejl elle r du ikk kan vente ....så tillad mig at gentage mig
selv - jeg vil tro at du ville kunne få et prostituere kvinde til at klaer
det for en 500 kr -kik i ekstabladet ring rundt og spørg.
MvH
Bo

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 19-04-01 19:04

On Wed, 18 Apr 2001 15:21:26 +0200, "Nivea" <chokmah999@hotmail.com>
wrote:

>"4700" <sten4700@hotmail.com> wrote in message
>
>alloo Steen
>frisk
vups i jeg skulle søge lejlighed for en bekendt .. så jeg fik ikk
elige rette alias til så denner "vera" er ikek en ny skribent
MvH
Bo

fut :dk.snak.off-topic