maine coon killing søger hjem
Fra : Linda Christensen

Dato : 13-11-03 17:16

hej alle.
vil bare lige høre om der er nogen her inde som søger eller kender nogen
som søger en dejlig maine coon killing??
det er en blå blotched tabby han.
han er salgsklar fra på søndag.
han er med stamtavle og blev vac. og dyrlægetjekket i tirsdags den 11-11
jeg skal til Sjælland nermere betegnet Slagelse med en killing den 20
nov så skulle nogen i nerheden være intresseret har jeg mulighed for og
komme med ham og se hans nye hjem.
til alle jer som ikke bor på Sjælland kan jeg sige jeg bor i Horsens så
kan i nogenlunde regne ud hvor langt i har smiller
har i spørgsmål så kontakt mig endelig.

Med venlig hilsen
Linda Christensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Vibeke

Dato : 13-11-03 19:49

> vil bare lige høre om der er nogen her inde som søger eller kender nogen
> som søger en dejlig maine coon killing??

Det ville måske være en idé med lidt billeder?

/Vibeke

Fra : Linda Christensen

Dato : 13-11-03 19:54

> hej vibeke
på den side der hedder dekatten er der et billed af ham inde under køb
og salg
emnet hedder maine coon killing til salg mener jeg smil

Fra : Linda Christensen

Dato : 13-11-03 19:56

> hej igen vibeke
helt nøjaktit står der maine coon han killing til salg

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 14-11-03 17:36

Hej Linda,

hvad skal sådan en lille engel koste???

Hilsen

Tine

Fra : Pia Nave

Dato : 14-11-03 20:05

Hej Linda

Ihhh altså hvor _er_ han dog bare skøøøn Jeg er simpelthen
smask-forelsket!!
Ville blive meget glad hvis du vil maile mig nogle flere billeder og
evt. en pris?

Mvh. Pia

Fra : Linda Christensen

Dato : 18-11-03 17:08

>hejsa Tine
sådan en lille trold koster til kæle mis 2500 kr med stamtavle første
vac. og sundheds tjek
MVH Linda