Autenstisk dogme Chat lir påsken 2001 :)
Fra : Chokmah

Dato : 15-04-01 11:54

En Dogme Chat lir :

freYa siger:
ja puhh min hjerne er lidt forvirret, jamen s gemmer jeg nu og sender til
dig?
Bo siger:
er din hjerne lidt forvirret ajmen skat da

Bo siger:
så vil jeg skrive med en hånd og lege med mine noser med den anden mærke den
rejse dig imens jeg ser for mig dit lyse røde mellem kød ser for mig hvordan
du bukker dig for over og vender in røv om i mod mig jeg spiller den af i
mens 2 finger køre ud og ind fissen på dig hårdere og gårde helt op følge
skeden presse dem helt op lade tomlen presse sig op i mellem dine skam
læber op i mod klitten buk
Bo siger:
dig helt ned presse dit hoved i mod border og trænge ind i dig
Bo siger:
ride dig wildt bag fra negle i hofterne dine hænder bunde fast i kanterne af
bordet se hvor dan du trægger r i mod se din bryster ryster høre dig klynke
føle din smerte fra negle i hofterne se brysterne ryster hver gang jeg hager
op i dig
inde i dig dybt dig
presse helt op helt ind lægge mig i død væg t oven på dig ride dig som du
ligger der spændt fast
helt tæt
mærke spermen komme og sprøjte den op i dig mærke hvordan den kommer en tyg
stråle fra nosserne op i din liv moder ind i skeden helt op i dig mærker
hvordan alt hav der er åben bliver fyld med sæd
smøre din røv ind i sperm føre hovedet din blive ved med at være hård ride
dig i røven til du forhåbentligt kommer :)
Bo siger:
var det noget ?
freYa siger:
hmmmmmm
Bo siger:
blev du våd ?
freYa siger:
meget.....
Bo siger:
blev du våd ?
freYa siger:
meget.....
Bo siger:
ku du ikke vær e kommet meget godt hvis du havde haft kugleren oppe og
STILLE
Bo siger:
? BLEV DU MINDRE FORVIRET I HJERNEN
freYa siger:
puhhnej
Bo siger:
Nå for søren
freYa siger:
ja, men pyhh jeg trænger altså til orgasme NU, men jeg tror godt jeg kan
klare den her på stolen, lige et sekund........
Bo siger:
sæt kugler op så skal jeg gejde dig
låser din hænde ned i mellem benene tvinger dig til at masturbere i mens jeg
sprøjter urin ind i din mund tvinger dig til at synke køre det rundt i dit
hård slår dig smerte
piken vokser du for den i munde n pisken kommer huirtigt ned over dig du
slikker
for nosserne i munden slikker
læderet arbejder ind dig dit skin brænder du kan mærke du skal røv pules med
bundne hænder for an dit skød du skal stike finger ind i fisse så jeg kan se
på det imens jeg knepper dig i røven
du kan mærke det før jeg er oppe i dig
hele din krop n blive r levene da jeg smider dig ned på gulvet set dine
finger glide ind du spreder ben og balder presser fingrene ind
du mærker den kolde creme komme op i din røw
mærke tyngden af min krop oven på dig ser i spejlet hvordan hovedet glider
in d i mellem dine baller
du skriger da jeg presser presser presser mg ind i dig først gør det ONDT
også blive hele din krop levnene du brænde rinde fra du lader dig tage
giver efter giver hele din krop til mig du lader dig tage ride kneppe skrige
komme og jeg blive ved du glæde r mig. tilfreds stille r mig ved at lad e
mig se dine finger køre oppe i dig
det gør du for mig
du mærker jeg er ved at komme du spreder din kusse op
for hovedet ind i mellem dine finger du leger med det ind i sked åbningen
før jeg trænger ind i dig presser plastik kugler op i røwen på dig
glider ind i dig alt i dig er levnene du brænder op inde fra din navle
ryster helt til fodsålerne du sveder dit hjerte banker din lunger e r ved at
sprænges du giver efter skriger græder kommer
og lukke dig sammen hele din krop trænger sig sammen om mit lem da spermen
står op i dig
Bo siger:
åbner og lukker dig som det vælter op i dig du mærker hvor varmt det er er
dine skamlæber sejler i det f der flyder ud din klit brænder du slikker det
jeg heler i munden på dig
til jeg falder hænd over dig
Bo siger:
skal vi ryge ???
freYa siger:
ja, tak! ; )

Bo siger:
kom du ?
freYa siger:
to gange, uden hænder! <lol<
men jeg har bidt mig i læben, så det bløder....hmm
.....gud Bo det driver ned ad stolen...