MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Stifinder....
Fra : GM

Dato : 13-11-03 10:56

Hejsa....

Jeg har en mappe med skole ting(word, excel, Inventor) som jeg flytter fra
min pc til skolens server via internettet. Men når jeg flytter mappen kopier
den alle filerne og det tager lidt lang tid. Kunne godt tænke mig at den kun
flyttede dem som jeg havde ændret i. Ved godt at jeg bare kan tage hver
enkelt fil, men det er ikke nemt at overskue hvis der er 100 filer og man
ikke ved helt hvad for nogen der er blevet rettet. Kan man få stifinder til
at skelne eller skal der et andet program til?

Mvh
Gøs

Fra : /Ole

Dato : 13-11-03 11:28

Hvad med at sortere dem efter dato og tid, så kommer de filer, du har ændret
til at stå øverst.

/Ole

Fra : Leony

Dato : 13-11-03 18:16

> Kunne godt tænke mig at den kun flyttede dem som jeg havde ændret i.

BASK kan gøre dette:
http://www.newfreeware.com/utils/405/

Tror at stort set alle backupprogrammer er i stand til kun at overføre
ændrede filer.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Pico

Dato : 13-11-03 21:55

GM wrote:
> [...]
> at overskue hvis der er 100 filer og man ikke ved helt hvad for nogen
> der er blevet rettet. Kan man få stifinder til at skelne eller skal

Selv bruger jeg SecondCopy 2000, men det er et købeprogram.
Prøv Stone's KopiKontrol, det kan det du ønsker, er på dansk og
gratis.
http://www.stoneware.dk/
Pico

Fra : Lars