Filmtip: Full Alert
Fra : Kasper Kristensen

Dato : 13-11-03 10:38

Til dem som ikke lige checker tv-programmet hver dag:

I aften 23.00 på DR2 sendes Ringo Lams mesterlige "Full Alert".

Kasper

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-11-03 11:01

Kasper Kristensen wrote:
> Til dem som ikke lige checker tv-programmet hver dag:
>
> I aften 23.00 på DR2 sendes Ringo Lams mesterlige "Full Alert".

Hvis jeg skal lokkes til at se den, må du skrive noget mere om den.

/jim

Fra : "-

Dato : 13-11-03 13:27

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg skal lokkes til at se den, må du skrive noget mere om den.
>
> /jim
>
> -------

Du kan tjekke den ud her http://us.imdb.com/title/tt0134664/

Jeg kendte faktisk kun Ringo Lam for nogle Jean Claude Van Damme film, så
jeg glæder mig da til at se den.

--
Mvh. Lasse
-<VW Polo 1.6>-

Fra : -V-

Dato : 13-11-03 13:43

Jim Andersen wrote:

> Hvis jeg skal lokkes til at se den, må du skrive noget mere om den.

Den var oppe på Natfilmfestivalen for nogle år siden.

Glimrende film, som er ret langt fra amerikansk mainstreamaction - det er
ikke den sædvanlige überhelt mod psykopaten.

-V-

Fra : Morten DH

Dato : 13-11-03 20:26

"Kasper Kristensen" <spam_me_senseless_khk@mindgroup.dk> skrev i en
meddelelse news:3fb35117$0$70014$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Til dem som ikke lige checker tv-programmet hver dag:
>
> I aften 23.00 på DR2 sendes Ringo Lams mesterlige "Full Alert".

Kanon tip takker - så ved jeg hvad jeg skal se i aften