Morrowind og Logitech MX 700?
Fra : Brian Hansen

Dato : 13-11-03 10:21

Hey!
Har gevaldige problemer med dette ved ændring af controls!

Trykker på en "tast" for at vælge en anden og den laver den
om til MwheelUp, prøver så en anden som så bliver til
MwheelUp hvor den forrige så bliver n/a!?

Kan heller ikke scrolle igennem "tasterne", køre hele tiden
helt i top?

Hvad går der lige galt og hvorfor???

Hvis jeg skifter musen til min gamle kuglemus,
er der ingen problemer, hmm?

Mvh
Brian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-11-03 12:14

In news:3fb34cb7$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Brian Hansen <brian.hansen@newmail.dk> carefully typed:
> [...]
> helt i top?
>
> Hvad går der lige galt og hvorfor???
>
> Hvis jeg skifter musen til min gamle kuglemus,

Opdatér Logitech Mouseware og check efter at "disable acceleration in
games" er aktiv.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Brian Hansen

Dato : 13-11-03 14:26

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message news:bovooe$2ol$1@news.cybercity.dk...

> Opdatér Logitech Mouseware og check efter at "disable acceleration in
> games" er aktiv.

Er ved at hente en mouseware update v. 9.78 i forhold til v. 9.75...

Men er i tvivl omkring iTouch update, for hvis jeg trykker på Internetopdatering
via ikonet på proceslinien, kommer jeg til en side som tilbyder at downloade en
v. 2.15 Build 264 man den skriver at jeg har v. 2.15.264 når jeg trykker på "Om iTouch"?
Det er vel den samme, eller hvad?

Den med "disable acceleration in games",,, hvad, hvor finder du det?
Enste jeg kan finde der ligner er i selve "Bevægelser" under "Egenskaber for mus",
det er vel ikke den du tænke på, er det? Håber jeg da ikke, for så kan jeg ikke lave
andet end at stille på det hver gang jeg skal spille,,, hmm, lyder ikke rigtig?

Mvh
Brian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-11-03 22:40

In news:3fb3864a$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> [...]
> downloade en
> v. 2.15 Build 264 man den skriver at jeg har v. 2.15.264 når jeg

Ja umiddelbart. Det kan være den ikke kan se at det er samme version
fordi du har en dansk og websitet tilbyder en engelsk, sådan er det
nogen gange. Men du kan jo downloade den og installere oveni, det kan
der ikke ske noget ved. Og så er du også helt sikker på at du har den
nyeste version.

> Den med "disable acceleration in games",,, hvad, hvor finder du det?
> Enste jeg kan finde der ligner er i selve "Bevægelser" under
> "Egenskaber for mus"

Det er det jeg taler om.

> det er vel ikke den du tænke på, er det? Håber jeg da ikke, for så
> kan jeg ikke lave
> andet end at stille på det hver gang jeg skal spille,,, hmm, lyder
> ikke rigtig?

Det forstår jeg ikke hvorfor du siger. Du behøver ikke stille det hver
gang, bare sæt V i en gang for alle.
Den 'acceleration' der er tale om, er de indstillinger der er på
"Motion" fanebladet ("Bevægelse" for dig).

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-11-03 03:13

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message news:bp0tem$1j60$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> nogen gange. Men du kan jo downloade den og installere oveni, det kan
> der ikke ske noget ved. Og så er du også helt sikker på at du har den

Ahh, kan det nu passe: http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=1796&contentid=5360&countryid=4&languageid=15
På den anden side må den næsten være den samme hvis vi går ud fra datoen
som er den den 27-11-2002 og jeg sidder med en installations disk hvor
der står 2003, bare en tanke...

> Det forstår jeg ikke hvorfor du siger. Du behøver ikke stille det hver
> gang, bare sæt V i en gang for alle.
> Den 'acceleration' der er tale om, er de indstillinger der er på
> "Motion" fanebladet ("Bevægelse" for dig).

Det kan jeg godt forstå at du ikke kan forstå, for jeg har misforstået dig helt.
Havde ikke set at der var den med "Deaktiver acceleration ved spil",
(som er sat til), troede du mente den med "Nej-Lav-Middel-Høj-- Acceleration",
for den har jeg sat til "Middel", derfor frygten for at sku' slå den til og fra hele tiden... *lol*

Men tyder på at det med den manglene MouseWare update var problemet,
for kan nu ændre på controls i Morrowind uden vrøvl nu...

Mvh og takker.
Brian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-11-03 13:54

In news:3fb439ea$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Brian Hansen <brian.hansen@newmail.dk> carefully typed:
> [...]

Jajajaja.. jeg gættede jo bare.

> På den anden side må den næsten være den samme hvis vi går ud fra
> datoen
> som er den den 27-11-2002 og jeg sidder med en installations disk hvor
> der står 2003, bare en tanke...

Det er meget muligt. Hvis de ellers har samme versionsnummer så er du
nok dækket ind på den front.

Alletiders, og velbekomme.

-Sune

--