tele2 uden problemer
Fra : Jhm

Dato : 13-11-03 09:48

Hej derude!
Jeg kan kun melde mig i koret af tilfredse Tele2 kunder.
Blev koblet op igår på dagen, og fungere på alle måder tilfredsstillende.
Hastighed er checket og ok.

Så nu er det med at få gang i surfbrættet.

Jørn

Fra : Benjamin

Dato : 13-11-03 09:57

Jhm" <joern@"no spam wrote:
> [...]

Der er begyndt at melde sig en del tilfredse kunder fra Tele2 her...

Kan det tænkes at Tele2 har taget sig sammen? Eller er de bare kommet over
den hurdle af massivt kundepres som kom med deres kampagne?

/ Benjamin

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 13-11-03 10:26

"Benjamin" <nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kan det tænkes at Tele2 har taget sig sammen? Eller er de bare kommet over
> den hurdle af massivt kundepres som kom med deres kampagne?

Det var nu TDC der ikke kunne følge med deres nye storkunde Tele2. De havde
simpelthen ikke kapacitet til at håndtere så mange over flytninger på
engang. Det var ikke lige det man havde regnet med. Mange af deres
utilfredse kunder valgte en bedre pris politik og slog til. Jeg har været
meget tilfreds lige fra dag 1, alt virker i skønneste orden. Jeg er også
heldig, at jeg bor et sted hvor det har været muligt for teknikken at kunne
følge med, kontra alle dem, hvor det ikke vil fungere tilfredsstillende. Men
det er jo i sidste ende TDC der står for det tekniske, så ser ingen grund
til at skælde ud Tele2.

Mvh. Kurt Daniel Conradsen.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 13-11-03 10:33

On 2003-11-13, Kurt Daniel Conradsen <non@non.non> wrote:

> Det var nu TDC der ikke kunne følge med deres nye storkunde Tele2.
[...]
> Det var ikke lige det man havde regnet med.

Det er tele2s opgave at levere forecasts til TDC, så TDC har noget at
regne med.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Linux - Where do you want to fly today?

Fra : Claus O

Dato : 13-11-03 11:19

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote

> Det er tele2s opgave at levere forecasts til TDC, så TDC har noget at
> regne med.

Ja og har man prøvet at være igennem Tele2s "mølle"
ja, så tror jeg også godt man ved at dette magter Tele2
simpelthen bare ikke.
DE MAGTER AT SYLTE DET MESTE og det de
får igennem røret, har næsten med garanti systemfejl.
Ikke engang et fakturabeløb magter de at få over på
en rykker med korrekt amount, selv det blev til 1000 kr.
mindre end fakturaen, så hvis de havde regnet ud der
skulle bruges x antal service hos tdcbranchesalg, ja så
skulle det da ikke undre de ingenting har oplyst til tdc
eller lige kørt resultatet igennem en systemfejl.

Fra : Claus O

Dato : 13-11-03 12:34

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote

> får igennem røret, har næsten med garanti systemfejl.
> Ikke engang et fakturabeløb magter de at få over på
> en rykker med korrekt amount, selv det blev til 1000 kr.
> mindre end fakturaen, så hvis de havde regnet ud der

Ha, ha, nu har de sku sendt en systemfejl til deres incassofirma,
CIS Danmark som udsender frivilligt forlig og jeg skal komme
efter dem (tele2) som med dette og mine rek. skrivelser/klager til dem
endnu engang har bevist DE HAR SKU STYR PÅ MEGET LIDT,
når de kan sender kunder til incasso som klager over lortet.
Sidst fik jeg at vide at de nu næsten en mdr. efter de har bekræftiget
de har modtaget en af klagerne, end ikke havde kikket på sagen endnu.
JUHUU det var sku et godt skift man lavede fra Proaccess til Tele2.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 13-11-03 13:58

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> writes:

>JUHUU det var sku et godt skift man lavede fra Proaccess til Tele2.

Ja, du var jo frygtelig positiv dengang, de kørte kampagnen i
første omgang. Der var bestemt ikke nogen, der skulle sige en
negativ lyd overhovedet

Mvh.
   Klaus.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 13-11-03 13:59

On 2003-11-13, Klaus Ellegaard <klausellegaard@msn.com> wrote:

> Ja, du var jo frygtelig positiv dengang, de kørte kampagnen i
> første omgang. Der var bestemt ikke nogen, der skulle sige en
> negativ lyd overhovedet

To ord: Glasklokke, bulldog.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Sanity is the trademark of a weak mind.

Fra : Claus O

Dato : 13-11-03 14:04

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote

> Ja, du var jo frygtelig positiv dengang, de kørte kampagnen i
> første omgang. Der var bestemt ikke nogen, der skulle sige en
> negativ lyd overhovedet

Havde været kunde hos Tele2 (get2net) dengang tingene fungerede....
(iøvrigt sjovt de ikke har lukket linien når de har sendt det til incasso,
tør man at gætte på der er en systemfejl indblandet....))))))))))))

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 13-11-03 14:19

>Havde været kunde hos Tele2 (get2net) dengang tingene fungerede....

Én gang godt, altid godt - uanset argumenter. Jowjow.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Claus O

Dato : 13-11-03 14:40

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote

> Én gang godt, altid godt - uanset argumenter. Jowjow.

Argumenter imod Tele2 da kampagnen startede?
De er jeg vist gået glip af, sorry men jeg husker ikke sådanne.

Iøvrigt var dit:
En gang godt, altid godt -
nøjagtigt det som du benyttede dig af vedr. TDCs support,
som du havde benyttet en gang og derfor kunne sige god for,
på trods af man helst skal tale med 3 medarbejdere hos TDC
for nu at være sikker på svaret er "nogenlunde rigtigt".

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 13-11-03 14:49

>Argumenter imod Tele2 da kampagnen startede?
>De er jeg vist gået glip af, sorry men jeg husker ikke sådanne.

Google Groups kan måske genopfriske din hukommelse?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Claus O

Dato : 13-11-03 11:11

"Kurt Daniel Conradsen" <non@non.non> wrote

> det er jo i sidste ende TDC der står for det tekniske, så ser ingen grund
> til at skælde ud Tele2.

Sikke da en gang våd vås........
TDC leverer trafikken fra centralen OVER I Tele2 ringe netværk.

Har TDC da også skylden for at eks. ping for Tele2s kunder til det
danske knudepunkt, DIX har ligget pænt over 100 i perioder?
http://weather.get2net.dk/index.cgi?OVERVIEW=VEJR_FREMKOM&GRAFLIST=5254&HASH=7e36b498dfa1ced33054a014096b7ba9&ZOOM=5

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 13-11-03 11:44

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har TDC da også skylden for at eks. ping for Tele2s kunder til det
> danske knudepunkt, DIX har ligget pænt over 100 i perioder?

Ja jeg siger også at der bare er steder, hvor det virker efter hensigten! Og
tager jeg ikke meget fejl, så er det hos hovedparten af Tele2's bruger. Det
er jo kun 1/1000 vi hører om, hvor det er det rene skidt. Jeg ved ikke om de
folk der ud i forvejen har tendenser til at ryge i vejret over det mindste?
Men ingen tvivl om at det sq er meget surt for dem. Og hvorfor skulle de
ikke også have mulighed for at benytte sig af det formidable tilbud, så
langt kan jeg følge dem. Men i alle de år jeg måtte nøjes med ISDN mens dem
der boede bare 5km. Væk fra mig kunne benytte sig af ADSL og her var det TDC
der leverede forbindelsen! Tja der kunne vi i landsbyen råbe og skrige så
meget vi havde lyst til uden at TDC ville tage sig af det.

I mine øjne er TDC et skod firma, der for en vær pris skal ned med nakken og
er der tale om forskelsbehandling, så er det da der man skal finde den, samt
en meget dårlig service hvad udskrivning af regninger angår og i det hele
taget er moralen lige til he.. .

Mvh. Kurt Daniel Conradsen

Fra : Jesper Skriver

Dato : 13-11-03 19:27

On Thu, 13 Nov 2003 11:44:19 +0100, Kurt Daniel Conradsen wrote:

> [...]
> benytte sig af ADSL og her var det TDC der leverede forbindelsen! Tja
> der kunne vi i landsbyen råbe og skrige så meget vi havde lyst til

Well, TDC har aldrig haft pligt til at levere ADSL til alle, hvorfor
brokker du dig ikke over at Telia, CyberCity eller Tiscali ikke kunne
levere ADSL til dig ?

> I mine øjne er TDC et skod firma, der for en vær pris skal ned med
> nakken og er der tale om forskelsbehandling, så er det da der man skal
> finde den

Jeg kan ikke foelge dig ...

> samt en meget dårlig service hvad udskrivning af regninger angår og i
> det hele taget er moralen lige til he.. .

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 13-11-03 20:23

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg kan ikke foelge dig ...

> --
> Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer

Åh ja nu brokkede jeg mig bestem ikke! Jeg accepterede fuldt ud, at de ikke
de først par år ville investere 1million kr. for at udbygge deres central.
Det var vigtigere at udbygge i storbyen end ude i lokalsamfundet, det kan
enhver idiot da forstå med en lille smule forretnings og regne sans!!

Vh. Kurt.

Fra : MJ

Dato : 13-11-03 14:28

> [...]
>det er jo i sidste ende TDC der står for det tekniske, så ser ingen grund

Ja den er god med dig Kurt....

Du udtaler dig om noget som du simpelthen ikke aner en meter om.

Er det ikke Tele2 der yder support til deres slutkunder ?
Er det ikke Tele2 der udsender forkerte regning og opkrævninger ?
Er det ikke Tele2 der organiserer flytninger af ADSL og fastnet for
egne kunder ?
Er det ikke Tele2 der er ansvarlig for at deres support tager 75
minutter for at komme igennem ?

Jeg kunne nævne flere ting, som Tele2 er ansvarlige for, men det ville
du jo ikke forstå ligesom du heller ikke forstod forrige indlæg.

Jeg har på skrift fra Tele2, at alle ovenstående punkter ikke er
iorden... se her :

http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=794
http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=734

MJ

Fra : LB

Dato : 13-11-03 21:22

"MJ" <1234@ingenemail.dk> wrote in message

> Er det ikke Tele2 der organiserer flytninger af ADSL og fastnet for
> egne kunder ?

Øh ikke helt. Det skal jo også lige passe med TDC.

> Er det ikke Tele2 der er ansvarlig for at deres support tager 75
> minutter for at komme igennem ?

Hmm, den ene gang hvor TDC havde lavet kluder i det var det jo ikke.
Jeg har et skriftligt brev fra TDC, hvor der står de havde computerproblemer
og derfor var mit Internet udsat.

Jeg kunne forstille mig, at mange ringede ind for at brokke sig. Hvis man
ikke mener man kan hive TDC ind med her, burde man tage sine TDC-briller af
og se dagslyset.

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 13-11-03 21:48

"LB" <ingen@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> "MJ" <1234@ingenemail.dk> wrote in message

Ja jeg har ringet ca. 6-8 gange siden jeg tilmeldte mig i maj. Ok jeg var ej
heller så dum, at jeg ringede lige mens der var mest travlt, for jeg er alle
gange kommet igennem inden for mindre end 5min. Jeg tror det var i mellem
kl.9-10 om formiddagen.
Mvh.Kurt ..... den lykkelige bruger af Tele2 Adsl og deres formidable kunde
service. *GGGGG

Fra : H.S.

Dato : 13-11-03 15:15

> Der er begyndt at melde sig en del tilfredse kunder fra Tele2 her...
>
> Kan det tænkes at Tele2 har taget sig sammen? Eller er de bare kommet over
> den hurdle af massivt kundepres som kom med deres kampagne?

Jeg er bange for at tilslutte mig de tilfredse Tele2adsl kunder, for jeg har
haft brug for 'teknikker' 5 gange siden 1/9 2003

Nu kører det så igen, igen, igen, igen ... [ ] og det håber jeg det
bliver ved med....

Fra : Klaus Jensen

Dato : 19-11-03 14:01

"Jhm" <joern@"no spam"fam-moeller.dk> wrote in message
> Jeg kan kun melde mig i koret af tilfredse Tele2 kunder.

Jeg har nu haft Tele2 godt et par måneder, og er også fint tilfreds. I
begyndelsen fik jeg ny dynamisk IP jævnligt, og det gav mig list praktiske
problemer, men det er nu også stoppet (uden jeg selv har ændret noget).

Så jeg er også tilfreds. :)

- Klaus