Hvorfor bevæger animerede gif's sig ikke i~
Fra : Søren R

Dato : 13-11-03 09:27

Hej

Jeg kan ikke helt forstå det, men jeg kan ikke se adskillige animerede
gif, når jeg åbner dem i min browser.

http://placidtiger.myby.co.uk/ronaldo.gif er et eksempel. Er der
nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan gøre, for at kunne se det?

Jeg bruger IE 6 på en XP.
----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-11-03 10:38

Søren R skrev:

> Jeg kan ikke helt forstå det, men jeg kan ikke se adskillige
> animerede gif, når jeg åbner dem i min browser.

Har du prøvet at tømme temporære internetfiler?

> http://placidtiger.myby.co.uk/ronaldo.gif er et eksempel.

Vises fint her (IE6 og Mozilla 1.5)

> ----

Ovenstående er ikke en korrekt signaturadskiller. Den skal være
"-- " ([streg][streg][mellemrum]). En korrekt signaturadskiller
bruges af mange programmer til at formatere signaturen særskilt (fx
vise den i en anden farve eller med mindre skrift), samt til at
klippe signaturen væk automatisk når man besvarer et indlæg.

Dit newsprogram - Agent - kan sagtens håndtere signaturadskillere
korrekt. Jeg kender det ikke selv, men hvis du vil have hjælp til
at lave en korrekt markeret signatur, kan du spørge i gruppen
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Torben

Dato : 13-11-03 13:23

"Søren R" <Kongen19-del-ete-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://placidtiger.myby.co.uk/ronaldo.gif er et eksempel. Er der
> nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan gøre, for at kunne se det?

Prøv at gå i funktioner - internetindstillinger - avanceret - flueben i
afspil animationer.
--
Mvh Torben