MS Windows
briani 27239
Brugerskift = genstart?
Fra : Martin og Christina

Dato : 13-11-03 07:37

Hej NG.

Jeg har fået et mystisk problem, når jeg har startet min XP op på den
stationære og er færdig med at arbejde, så går computeren efter et stykke
tid ud i brugermenuen, her kan man vælge f.eks. min kæreste, ungerne eller
mig, men man kan kun benytte den bruger man har valgt fra start, tager jeg
en anden, så starter den normalt op, lader det til, indlæser personlige
indstillinger, når til skrivebordet, og så genstarter maskinen! Det virker
lidt bøvet at skulle genstarte blot for at skifte bruger.

Nogen der har nogle ideer til hvad der kan være galt?

Martin

Fra : Jam

Dato : 13-11-03 14:15

Har du testet for Vira (Virus)