Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vedr .Valg af digi cam..
Fra : Henrik

Dato : 12-11-03 22:55

Hej Ng !

Jeg har været på besøg hos Bongo foto.

Jeg blev anbefalet flg. 3 modeller:

* Canon MV 600i

* Panasonic 60EG (synes ikke lige jeg kna finde den på nettet)

* Sony TRV 12 E

Mit behov er faktisk ganske simpelt, nemlig at optage familie og venner -
ingen avancerede ting her.

Jeg har en bærbar computer med 1 Gb ram og 60 Gb harddisk, indbygget
CD-brænder og DVD afspiller.

Jeg ved godt at det ikke er mange oplysninger, men kan nogen anbefale een af
de 3 ovenstående modeller udfra dette ?

- een ting jeg er i tvivl om er, får jeg behov for Video IN ?

- og tilsidst - jeg har også kigget på Pcpriser.dk - hvor der er noget af en
besparelse - i snit på de nævnte modeller 1500,-
- kan de anbefales at købe via nettet - eller findes der en forhandler i
København og omegn - som er til at "tale med".

PS . alle kommentarer velkomne,

mvh, Henrik

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 13-11-03 05:32

Jeg er ganske godt tilfreds med mit Sony DCR-TRV 12 E

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk