Klatretræ
Fra : Esben Nielsen

Dato : 12-11-03 22:20

Vi har lavet et klatretræ til vore 2 misser, men vi vil meget gerne have
kommentarer fra jer, om hvad i syntes det. Gå ind på
www.miacis.stribnet.dk for at se det.

Med venlig hilsen
Esben Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : zasha

Dato : 12-11-03 22:45

"Esben Nielsen" <esben.nielsenKATTE@BAKKEstribnet.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har lavet et klatretræ til vore 2 misser, men vi vil meget gerne have
> kommentarer fra jer, om hvad i syntes det. Gå ind på
> [...]

Hej Esben :)
Det ser da glimrende ud, og hvis misserne bruger det, ja...så er det da et
perfekt klatretræ :))
Hér i huset er favoritten altså den lille hængekøje allerøverst...og så
radiatorsengen, mine katte elsker åbentbart hængekøjer, måske skulle jeg
forsøge mig med en selv *smil*

Hvormeget har træet kostet dig i materialer?

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 13-11-03 00:31

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsøge mig med en selv *smil*
>
> Hvormeget har træet kostet dig i materialer?

Hej

Hvad er en radiator seng ?

Jeg har prøvet at søge på nettet uden resultat ??

Mvh kim

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-11-03 00:38

Kim Bengtsson (kim.frydendahl@mail.dk) skrev følgende:
> "zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Hvad er en radiator seng ?
>
> Jeg har prøvet at søge på nettet uden resultat ??

http://www.kw.dk/huler.htm

- Martin

Fra : zasha

Dato : 13-11-03 10:32

"Kim Bengtsson" <kim.frydendahl@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er en radiator seng ?
>
> Jeg har prøvet at søge på nettet uden resultat ??
>
> Mvh kim

En hængekøje der hænger på en radiator :)

Hvis du ikke har set linket fra MArtin, så kan du få det igen:
http://www.kw.dk/huler.htm

Du kan også se det i brug :o

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Hei
di&picnumber=4416

Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(en sæsonpræget side ;)

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 13-11-03 11:41

> [...]
>

> En hængekøje der hænger på en radiator :)
>
> Hvis du ikke har set linket fra MArtin, så kan du få det igen:

Tak skal i have begge 2

Nu ved jeg hvad hun missen skal have i julegave

Jeg tør ikke hænge min brite op på radiatoren, tror han rykker den ned af
væggen

Mvh Kim

Fra : Ida

Dato : 13-11-03 11:49

--

> [...]
>
> Nu ved jeg hvad hun missen skal have i julegave
>
> Jeg tør ikke hænge min brite op på radiatoren, tror han rykker den ned af

Hej Kim *s*

Tror nu ikke du skal være bange for at din brite rykker radiatorsengen ned -
her ligger de gerne to coons, eller en mor med sine killinger ovenpå og ved
siden af sig i én seng
De mest populære pladser her i huset er nu de hængekøjer, der er øverst på
klatrestativerne - de er aldrig tomme

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 13-11-03 00:28

> [...]
> Vi har lavet et klatretræ til vore 2 misser, men vi vil meget gerne have
> kommentarer fra jer, om hvad i syntes det. Gå ind på

Det der ud til at være et fint træ og til stor glæde for kattene.

Kan i ikke komme med en "opskrift" bla hvilket træ i har brugt osv. Hvad har
i gjort for at den står fast og sikkert ?
Har i også en ca pris ville det være super godt.

Mvh kim

Fra : Dorthe Kirstejn Jens~

Dato : 13-11-03 12:38

> [...]
har
> i gjort for at den står fast og sikkert ?
> Har i også en ca pris ville det være super godt.

Som Esbens bedre halvdel, tillader jeg mig lige at besvare dit spørgsmål
!!! .-)
Træet er et udgået elmtræ, som vi har fået af min bror. Men alle typer
af træ kan bruges. Foden er lavet af en stor træskive, og det står fast,
ved hjælpe af et lille "ben", som vender op mod loftet. Benet kan
indtilles i længden, og derved spændes fast, så hele milevitten står
fast. Snoren som er viklet om stammen er sisal reb, en rulle koster ca
155 kr. Stoffet og spånpladerne har kostet ca 150 kr. Så alt i alt der
der ret billigt.
Og radiatorsenge kan du se på Likitas hjemmeside www.likita.dk

Hilsen
Petra

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 13-11-03 15:35

"Dorthe Kirstejn Jensen" <dorpetraKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3fb36d134f085@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> [...]
> fast. Snoren som er viklet om stammen er sisal reb, en rulle koster ca
> 155 kr. Stoffet og spånpladerne har kostet ca 150 kr. Så alt i alt der

Tak for det

På trods af mine MEGET dårlige evner med hammer og sav tror jeg at jeg vil
kaste mig ud i projektet. Der er da en del besparelse.. Med mindre jeg
regner plaster og mistede fingre med i budgettet.

Det sværeste bliver jo nok at finde noget tørt og utøjs frit træ.

Men takker for opskriften

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-03 20:04

Esben Nielsen skrev i <news:3fb2a3fc61d71@dk-fritid-dyr-kat.dk,>:

> Vi har lavet et klatretræ til vore 2 misser, men vi vil meget gerne have
> kommentarer fra jer, om hvad i syntes det.

Det er skisme flot!

--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk