MS Windows
briani 27239
VxD fejlmeddelse i Win98
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 21:54

Jeg får gentagne gange en fejl ved boot lige får den er færdig med at
installere/indlæse win98. Fejlmeddelsen siger noget med VxD fejl - fejl i
filen VxD.sys - prøv at geninstallere windows igen. Det er kun nogle gange.
Hvad er det for en fejl?
Jeg har en mistanke om at det er noget med Ram
Håber du kan give et hint
På forhånd tak
Flemming Løvenhardt

Fra : Fynbo

Dato : 13-11-03 06:55

"Flemming Løvenhardt" <f.lovenhardt-snabela-mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3fb29e19$0$27380$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
gange.
> Hvad er det for en fejl?
> Jeg har en mistanke om at det er noget med Ram

Mener det er dit netkort.. Prøv at fjerne det i enhedshåndtering og
installer det igen..

Fynbo

Fra : Niels Kristiansen

Dato : 13-11-03 08:59

Det plejer at være en ramfejl. prøv at skift ramblok.

/Niels