Vinduet skal altid være øverst, hvordan gø~
Fra : Erik R.N.

Dato : 12-11-03 21:29

Hej
På min side kan man få et lille vindue med noget tekst til at poppe op,
det har et almindeligt X øverst til højre til at lukke vinduet;
men klikker man på hovedsiden, forsvinder popopvinduet ned under og
det skaber problemer.
Hvordan tvinges popopvinduet til altid at være øverst, så man tvinges
til at lukket det ???

--
Erik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-03 23:38

"Erik R.N." <fox44FJERN-DETTE@c.dk> skrev :

>Hvordan tvinges popopvinduet til altid at være øverst, så man tvinges
>til at lukket det ?

Meget dårlig ide, for så vil man ikke kunne navigere på den
underliggende side, udfylde formularer osv..

Gør man ved at sætte popupvinduet i focus med f.eks. et sekunds
interval.

Hvis du alligevel vil have løsningen, så spørg i
news:dk.edb.internet.webdesign.clientside, hvor spørgsmål om
javascript hører hjemme.
--
Knud

Fra : Ukendt