Problem med Call of Duty!!
Fra : Silverblade

Dato : 12-11-03 21:12

Når jeg installerer Call of Duty kører CD1 fint, og så skal jeg sætte CD2 i
og så sker der intet!! Har prøvet forskellige drev...

Andre der har samme problem?

Silverblade

Fra : christian

Dato : 13-11-03 01:19

Er det allerede ude i butikkerne ?

Fra : Connor

Dato : 13-11-03 08:21

Når jeg installerer Call of Duty kører CD1 fint, og så skal jeg sætte CD2 i
og så sker der intet!! Har prøvet forskellige drev...
Andre der har samme problem?
Ikke her. Tror din cd er defekt

Er det allerede ude i butikkerne ?
Yep. Siden fre. d. 7. i EU

Fra : Mugge

Dato : 16-11-03 09:15

> Når jeg installerer Call of Duty kører CD1 fint, og så skal jeg sætte CD2
> og så sker der intet!! Har prøvet forskellige drev...
>
> Andre der har samme problem?
>
> Silverblade

Hej Silverblade, har du fået spillet indstalleret, er rendt ind i samme
problem, så hvis du ved noget...?

mvg Mugge

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 16-11-03 10:35

"Silverblade" <none@noway.com> skrev i en meddelelse
> Når jeg installerer Call of Duty kører CD1 fint, og så skal jeg sætte CD2
> og så sker der intet!! Har prøvet forskellige drev...
>
> Andre der har samme problem?

Det er måske det der er beskrevet i deres support FAQ:
Prøv at slå automatisk afspilning fra på drevet, eller bare hold Shift nede
mens du sætter CD'en i.

Det skulle skyldes at når du sætter CD 2 i, kører den autorun og sætter et
startvindue op. Det flytter focus fra installation, og så kan den ikke "se"
CD'en.

Venlig hilsen
Henrik