Usynlig hund !
Fra : Holm

Dato : 12-11-03 20:14

....Ha ha ha...jeg må bare lige dele det her med jer !

Jeg har jo Thor ( far på snart 13 år ) og hans søn Timber på 1 år og 4 mdr.

Idag havde vi så besøg af en anden af Thors hvalpe.
Han og Timber er perlevenner og leger godt sammen , men Thor mener klart at
det er rigeligt med én søn i huset , så han har sin fejde med den anden søn
, der jo ER flyttet hjemmefra fra for længst!!

Thor måtte lige op og markere et par gange , og det kan Timber bare ikke
lide...
Han listede hen til køkkendøren som er brun...(ligesom Timber) lænede sig op
af den mens han stirrede ind bag ved komfuret....
Resultatet var at han simpelthen gik i ét med døren og blev fuldstændig
"usynlig"......meget effektivt !!! Når far nu blev så sur.

Glade hilsener
Holm

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-11-03 22:02

"Holm" <dortheholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Resultatet var at han simpelthen gik i ét med døren og blev fuldstændig
> "usynlig"......meget effektivt !!! Når far nu blev så sur.

Hej Holm

Så ved du jo hvor du skal lede, når hunden er væk ...

M.V.H.....Benny..