Tæl ned
Fra : GJ

Dato : 12-11-03 18:24

Hej NG

Jeg ved ikke om her der nogle som kan hjælpe mig?

Jeg har fået et javascript som tæller ned til en givet dato, men når jeg
sætter det på en side på netter så virker det ikke.

Det kommer fra denne link.
http://javascript.internet.com/clocks/digital-countdown.html

Hvad gør jeg galt?

GJ

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-03 18:42

"GJ" <gnj@post4.tele.dk> skrev :

>Hvad gør jeg galt?

Upload en testside, ellers er det umuligt at svare på, vi ved jo
ikke, hvad du har lavet.
--
Knud

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-11-03 22:47

Knud Gert Ellentoft skrev bl.a.:

> Upload en testside, ellers er det umuligt at svare på, vi ved
> jo ikke, hvad du har lavet.

Ja og bagefter kan han spørge i den rigtige gruppe.
dk.edb.internet.webdesign.clientside

/Lars
--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-03 23:31

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev :

>Ja og bagefter kan han spørge i den rigtige gruppe.
>dk.edb.internet.webdesign.clientside

Det kan jo være, at det er måden, hvordan man indsætter det i FP,
der er problemet, så ikke ubetinget ja.
--
Knud

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 13-11-03 09:14

> [...]
>
> Jeg har fået et javascript som tæller ned til en givet dato, men når jeg
> sætter det på en side på netter så virker det ikke.

Det første du bør gøre er at højre klikke på scriptet med Ctrl-C og
markere det, derefter indsætte det i Notespad (Notesblok) med Ctrl-V.
Herfra kan du kopiere scriptet og indsætte det nøjagtigt som der står i den
vejledende tekst.

Jørgen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : morten jensen

Dato : 13-11-03 12:43

> Jeg har fået et javascript som tæller ned til en givet dato, men når jeg
> sætter det på en side på netter så virker det ikke.

> [...]
Du har nok glemt at downloade den tilhørende image fil..