Tele2ADSL rod
Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 12-11-03 18:23

Jeg bestilte i slutningen af oktober ADSL hos tele2. Derefter afbestilte
jeg min linie hos Tiscali. De ringede mig dog op dagen efter og gav mig et
godt tilbud, jeg besluttede derfor at blive hos dem.
Jeg annullerede derfor min ADSL hos Tele2, og fik efter nogle dage en
kvittering på annuleringen(som jeg passer meget på!).
Et par dage senere modtog jeg en kvittering på bestillingen, og i dag har
jeg modtaget tre(!) ens breve med login oplysninger + et brev med
opsætningsoplysninger og dato for konvertering. Denne dato ligger i starten
af december, selv om jeg havde valgt datoer i januar for konvertering, og
skrevet at min linie hos tiscali ville blive sagt op til slutningen af
december!
Jeg er derfor lykkelig for at jeg blev hos tiscali, for det var helt
sikkert gået galt(og kan måske stadig gøre det!) Jeg må hellere få skrevet
til dem inden de begynder at destruere min velfungerende linie.

--
Rune D. Jørgensen
Glad Tiscali-kunde

Fra : Claus O

Dato : 12-11-03 18:52

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> wrote

> [...]
> af december, selv om jeg havde valgt datoer i januar for konvertering, og

Nu mangler du kun at få en faktura på 500 kr. samt de 3 første måneder
Tro det eller lad være, men sådan er det gået andre der har opsagt.
DE HAR STYR PÅ MEGET LIDT HOS TELE2.
Såfremt du får ovennævnte, henvender du dig bare til Ekstra Bladet.

Fra : H.P. Eriksen

Dato : 12-11-03 18:59

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> DE HAR STYR PÅ MEGET LIDT HOS TELE2.
> Såfremt du får ovennævnte, henvender du dig bare til Ekstra Bladet.

Århh- fald nu lige lidt ned Claus - de har fint styr på mindst lige så meget
som Tiscali - der er vist flere der er havnet i Tiscalis morads angående
fakturare.
Jeg har ingen problemer med tele2adsl - hverken forbindelse eller regninger.
Jeg skiftede selv fra Tiscali til tele2adsl - min ping i CS faldt fra ca.
100 til 25.

HP
En glad tele2adsl kunde.

Fra : H.S.

Dato : 13-11-03 15:20

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en meddelelse
> Et par dage senere modtog jeg en kvittering på bestillingen, og i dag har
> jeg modtaget tre(!) ens breve med login oplysninger + et brev med
> opsætningsoplysninger og dato for konvertering.

Det er MEGET normalt med mange totalt ens breve, og med 1-2 dages mellemrum.

Tro mig, du har MANGE brev tilgode endnu.

Jeg fik gerne 2 og 3 ens breve fra Tele2 - HVER gang.....

Fra : MJ

Dato : 13-11-03 19:49

On Thu, 13 Nov 2003 15:19:30 +0100, "H.S." <public@tele2adslSPAM.dk>
wrote:

>Det er MEGET normalt med mange totalt ens breve, og med 1-2 dages mellemrum.
>
>Tro mig, du har MANGE brev tilgode endnu.
>
>Jeg fik gerne 2 og 3 ens breve fra Tele2 - HVER gang.....

Hos mig truede dig med retslig inkasso på trods af at det er
ulovligt...., når der er en klage under behandling

Sådan en flok fårehoveder

MJ

Fra : Claus O

Dato : 13-11-03 20:35

"MJ" <1234@ingenemail.dk> wrote

> Hos mig truede dig med retslig inkasso på trods af at det er
> ulovligt...., når der er en klage under behandling
>
> Sådan en flok fårehoveder

Jeg fik et frivilligt forlig etc. fra deres incassofirma CIS Danmark idag.
Også herfra er klagesager afsendt. En bekræftiget pr. 16./10.2003 af Tele2.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-11-03 21:12

MJ <1234@ingenemail.dk> writes:

> Hos mig truede dig med retslig inkasso på trods af at det er
> ulovligt...., når der er en klage under behandling

Noget kan tyde på at kommunikationen mellem Tele2 og CIS Inkasso
Services er meget dårlig. Se evt. min sag fra tidligere i år på
<http://tele2-inkasso.flof.dk/>

--
Jacob - www.bunk.cc
You'd like to do it instantaneously, but that's too slow.