Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Driver til digitalt videokamera
Fra : Torben Frederiksen

Dato : 12-11-03 16:43

Hej Gruppe
Jeg mangler en USB driver til Win XP til et Sony videokamera: Mini DV
Digital Handycam. Model DCR-TRV60E.
Jeg har prøvet på Google og på Sonys hjemmeside uden held...
Håber nogen kan hjælpe.
Mvh. Torben

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 13-11-03 09:04

"Torben Frederiksen" <torbenf@NOSPARMpost12.tele.dk> wrote in

> [...]
> Digital Handycam. Model DCR-TRV60E.
> Jeg har prøvet på Google og på Sonys hjemmeside uden held...

I går fik jeg mit nye Sony DSV-V1 ind af døren, under installation af cd´
en, kunne man vælge om det USB driver for DigiCam eller DV Cam.

Jeg vil prøve tjekke i aften, om der skulle være en driver du kan bruge.

Steen

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 13-11-03 13:01

Hej igen
Det hjalp at sove på det, har fundet den her:
>http://www.sony.dk/view.x?downloads=&type=1&level=3&loc=da_DK&gbox_1=Videok
amera&gbox_2=DCR-TRV60E&gbox_3=Windows%AE+XP+Professional<
Torben
"Steen Lindved Nielsen" <REMOVETHISlindved@REMOVETHIStdcadsl.dk> wrote in
message news:Xns94325C2D4B6BBREMOVETHISlindvedREM@62.243.74.162...