Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skøjteløberen
Fra : Sunnyboy Williamson

Dato : 12-11-03 16:28

Jeg så engang et billede opbygget af flere forskellige fotos, en montage
efter den kubistiske ide. Det forestillede en skøjteløber i blå trikot igang
med en piruet.

Er der nogen der kender dette nyere billede samt dets fotograf?

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-03 18:21

"Sunnyboy Williamson" <ssohlREMOVE@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kender dette nyere billede samt dets fotograf?

Det er så tredie gang, du spørger i dag.

Tror du muligheden for svar afhænger at, hvor mange gange man stiller
det samme spørgsmål?

--
-Jens B.

Fra : Sunnyboy Williamson

Dato : 13-11-03 00:50

piss off hvis du ikke kender svaret...

Fra : Boya

Dato : 13-11-03 11:01

> piss off hvis du ikke kender svaret...

Herligt at se man stadig kan kommunikere som i det vilde vesten (not).

Hilsen Bo YA

Fra : Joker

Dato : 14-11-03 01:16

On Thu, 13 Nov 2003 00:49:53 +0100, Sunnyboy Williamson wrote:

> piss off hvis du ikke kender svaret...

Tør du gå udenfor og skrive det igen?

Fra : Sunnyboy Williamson

Dato : 14-11-03 20:04

ja, specielt med en som tager så dårlige billeder som dig

Fra : Rasmus Hansen [9000]

Dato : 14-11-03 21:59

Sunnyboy Williamson wrote:

> ja, specielt med en som tager så dårlige billeder som dig

Hmm jeg tror, det er godt du er kommet over på Kommunikation, for det
går da ikke så godt for dig det her med kommunikation og Usenet.

Prøv evt. også at kigge lidt på:

Rasmus Hansen

Fra : Sunnyboy Williamson

Dato : 15-11-03 18:19

Jeg er da glad for at du følger med i mit personlige liv, men monstro du
ikke kunne bruge tid på mit spørgsmål istedet for det evindelige
snusfornuftige og kedelige paragrafrytteri?

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-11-03 18:27

> Jeg er da glad for at du følger med i mit personlige liv, men monstro
du
> ikke kunne bruge tid på mit spørgsmål istedet for det evindelige
> snusfornuftige og kedelige paragrafrytteri?

Hva' så, idiot, hvordan synes du selv, det går? Hvis du kommer forbi
Hvidovre, så giv lige et praj, så vi kan stikke hovederne samme.

--
-Jens B.

Fra : Sunnyboy Williamson

Dato : 15-11-03 21:05

Det skal jeg gøre, har også fået lyst til at ommøblere dit grimme fjæs.