MS Windows
briani 27239
Offline files. Feature from hell?
Fra : BOH

Dato : 12-11-03 11:45

Er her nogle som har rodet med offline folders problematikker? (windows
klient/server automatisk-filsynkronisering)
Jeg søger en diskutionstråd et eller andet sted som er up-to-date for at
få min viden opdateret.

Det der sker for mig er at jeg ryger 'offline': You are working offline
on 'server' and may continue working normally. Changes to any offline
files will be copied back to 'server' when you syncronize.
Ved denne hændelse låser vinduer/applikationer i opimod 30 sek. Som om
at den lige skal finde ud af at den skal skifte til offline-tilstand.
Mine netværksdrev er ikke disconnected (status med: net use)

Min PC er en laptop.
Jeg har pillet ved antivirus, således at den ikke rør %windir%\CSC

--
Mvh Morten