MS Windows
briani 27239
My Recent Documents
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 12-11-03 11:37

Hej

Bruger XP!
Hvordan/hvor ændrer jeg, at windows ikke anbringer alt i denne liste.
Har jeg f.eks. arbejdet i en word-fil og derefter gennemset 15
billeder med en billedbrowser, er min word-fil ikke mere på listen -
irriterende!
Man må kunne finjustere, hvilket filtyper, som skal sættes på listen??

Lars

Fra : Else Holm

Dato : 12-11-03 11:58

"Lars Holm Thomsen" <aslaktoke@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> irriterende!
> Man må kunne finjustere, hvilket filtyper, som skal sættes på

Emnet var oppe den 26. okt. - prøv at se tilbage i gruppen - der
finder du svaret.

--
Else

Fra : jk

Dato : 12-11-03 13:20

> Emnet var oppe den 26. okt. - prøv at se tilbage i gruppen - der
> finder du svaret.

Det var nu den 25. okt

--
mvh.
jk

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 12-11-03 18:39

Hvordan gør jeg det?? Med Outlook express kan jeg kun downloade tilbage til
ca 28.okt.!

Lars

Fra : Else Holm

Dato : 12-11-03 22:07

"Lars Holm Thomsen" <eblh@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan gør jeg det?? Med Outlook express kan jeg kun downloade
> tilbage til ca 28.okt.!
>
> Lars
>
> "Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Gå ind i http://groups.google.com/ - søg frem til dk.edb og bed den
søge kun i dk.edb og søg på Recent, så dukker der en hel række
muligheder op bl. a. "hvordan fjerner man recent (seneste) i
startmenuen.

--
Else

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 13-11-03 10:01

Hej igen!

Nåh jah, den tråd havde jeg nu fundet i google, men det er jo ikke
det, jeg spørger om! Det, jeg ønsker, er at kunne styre, hvilke
filtyper, som kommer på listen over "Recent Documents"!

Håber at du har et tip til det!

Hej fra Lars

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 13-11-03 10:01

Hej igen!

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 13-11-03 10:01

Hej igen!

Fra : Hans Greve

Dato : 13-11-03 12:01

> [...]
> det, jeg spørger om! Det, jeg ønsker, er at kunne styre, hvilke
> filtyper, som kommer på listen over "Recent Documents"!

Det vil jeg tro du kan gøre i regedit
Nøgle:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\RecentD
ocs
fjerne nogle af filmapper. Husk Backup eller exportere nøgler.

mvh.
Hans

Fra : Else Holm

Dato : 13-11-03 11:24

> [...]
> søge kun i dk.edb og søg på Recent, så dukker der en hel række
> muligheder op bl. a. "hvordan fjerner man recent (seneste) i

Desværre - der må jeg melde pas! Håber en anden kan hjælpe.

--
Else

Fra : Leony

Dato : 12-11-03 20:34

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Emnet var oppe den 26. okt. - prøv at se tilbage i gruppen - der
> finder du svaret.

Hvad tråd ligger svaret i?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: