Hvem har Skype?
Fra : Helle

Dato : 12-11-03 00:02

Hejsa.

Hvem her inde har Skype programmet indstalleret? jeg har det selv lagt ind
og går under krammemusen.
Hvis nogen skulle have lyst til at tilføje mig eller snakke

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Tournesol

Dato : 12-11-03 07:23

godmorgen

> Hvem her inde har Skype programmet indstalleret? jeg har det selv
> lagt ind og går under krammemusen.
> Hvis nogen skulle have lyst til at tilføje mig eller snakke

jeg har skype meeen er ikke så aktiv for tiden killinger børn og højgravid
kat tager alt min tid meeen de kunne jo ske jeg fik 5 min for mig selv

jeg bruger bankehytten som bruger navn.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk