Snøft...
Fra : Holm

Dato : 11-11-03 22:23

Hej NG

Jeg har lige set "Min hund Skip" på tv 3.....det er bare sådan en
"hundehistorie" der fortæller hvor meget en hund kan tilføre et menneskes
liv...

Jeg kom sådan til at se på mine egne to , med glæde og en "klump" i hjertet
, for min gamle hund fylder 13 til januar...og jeg ved jo at hver dag skal
nydes med ham.
Heldigvis har jeg jo hans søn , og hvor har de meget glæde af
hinanden....( og genstridigheder også :0))

De leger hver morgen , en bryde-fange leg...og de ser virkelig ud som om de
griner helt vildt af det...
Den lille har altid stor respekt for sin far , og "far" ved det !!

Jeg ville bare sige ; hvor er jeg glad for mine hunde , og fordi jeg beholdt
dem ..mit liv var ellers så "indviklet" i sommer at jeg nær havde opgivet
hundene fordi jeg ikke kunne finde et sted at bo , hvor de også måtte
være...

Mange hilsener
Holm

Fra : Battlefield´s

Dato : 12-11-03 14:57

"Holm" <dortheholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem ..mit liv var ellers så "indviklet" i sommer at jeg nær havde opgivet
> hundene fordi jeg ikke kunne finde et sted at bo , hvor de også måtte

Hej ´Holm
Jeg så desværre ikke filmen, men jeg forstår dig godt. Det var da godt at du
beholdt dine dejlige hunde
Her synes jeg også at det er ret utroligt, at lige netop jeg har verdens 2
bedste hunde!
Hilsen Vibeke

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 12-11-03 15:54

> [...]
>
> Jeg har lige set "Min hund Skip" på tv 3.....det er bare sådan en
> "hundehistorie" der fortæller hvor meget en hund kan tilføre et menneskes

Uhh, hvor jeg kender det! Jeg har filmen på video og ser den igen og igen -
og hver gang undrer jeg mig over, hvorfor jeg ser den, for jeg tuder som
pisket I øvrigt ligner Skip jo meget min Robin, så det hjælper jo ikke
ligefrem.

> [...]
> dem ..mit liv var ellers så "indviklet" i sommer at jeg nær havde opgivet
> hundene fordi jeg ikke kunne finde et sted at bo , hvor de også måtte

Ja, man er virkelig glad for dem. Jeg overvejede jo også kraftigt, om Robin
skulle aflives i sommers, men hvor er jeg dog glad for, at jeg ikke lyttede
til de folk, der anbefalede det. Når jeg ser ham og Kimmi tumle rundt og
ligge i samme kurv om natten, så ved jeg, at jeg tog den rigtige beslutning.

-Trine

Fra : skingur

Dato : 13-11-03 20:05

> "Holm" <dortheholm@mail.dk> skrev i en meddelel> >

hej Dorthe (..og undskyld til gruppen at dette indlæg er OT)
Håber dit liv er blevet viklet ud igen! Hvis du trænger til at klappe en
hest, så slå lige på tråden - der står en i Godthåb, der gerne vil sige
hej!
(Hestene flytter til Godthåb, privat opstaldning, på lørdag!)

hvis du stadig har min mail, så mail mig lige

Kh og good luck fra Christina og ponyerne

http://www.kandu.dk/

Fra : skingur

Dato : 13-11-03 20:05

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-11-03 08:47

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> hvis du stadig har min mail, så mail mig lige
>
> Kh og good luck fra Christina og ponyerne

Hej Christina

Kan du ikke bare bruge Gandalf som brevdue

M.V.H......Benny..