killinge billeder opdateret
Fra : Tournesol

Dato : 11-11-03 21:55

Hejsa

jeg har lagt nye billeder ind af mine små uldtotter

Det er skisme ikke nemt at tage billeder af dem når de er i fuld galop hele
tiden >grin< jeg tror jeg har fået damp killinger >grin< meeen hvor er det
dejligt huset er fuld af liv ))))))))

katte knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-03 22:36

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hele
> tiden >grin< jeg tror jeg har fået damp killinger >grin< meeen hvor er det

Hvor er de blevet store allerede- og langhåret

Jeg tror alle killinger har damp. Vi havde et hold killinger, for en del år
siden. De løb også galop, rundt i huset og bagefter op og ned, af et
vægtæppe. De kunne komme helt op under loftet, før de kom susende ned igen.
Vi var dybt imponeret og chokeret...

Held og lykke med dem !

Mvh. www.tjekmig.dk