Stofa
Fra : David

Dato : 11-11-03 21:07

Jeg har som så mange andre, problemer med at min stofa forbindelse "dør"
Så vidt jeg har kunne forstå, sker det, fordi man bruger Icq og diverse
fildelingstjenester.
Modemet skulle så have svært ved at klare de mange forbindelser, det går så
i stå, skal slukkes og tændes, og kører så videre som det skal.
Jeg har ikke kunne finde en løsning på det, så jeg håber der er nogen her
der kan hjælpe.
Jeg kører WinXp,Webstar dpx100 modem, på en 256/128 forbindelse.

På forhånd tak!
D.Madsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-11-03 21:48

"David" <gh@dff.dk> skrev :

>Jeg har som så mange andre, problemer med at min stofa forbindelse "dør"
>Så vidt jeg har kunne forstå, sker det, fordi man bruger Icq og diverse
>fildelingstjenester.

Prøv i news:dk.edb.internet.udbydere, det har ikke noget med xdsl
at gøre.

Eller måske bedere i en intern Telia-Stofagruppe.
--
Knud

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-11-03 22:07

"David" <gh@dff.dk> wrote in message news:3fb14185$0$7874$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
> i stå, skal slukkes og tændes, og kører så videre som det skal.
> Jeg har ikke kunne finde en løsning på det, så jeg håber der er nogen her

Kører forbindelsen da ikke sådan halvdårligt? Synes der er tæmmeligt meget pakketab når forskellige Stofa kunder
pinges.. For omkring 1 time siden, kunne man måle omkring 10% pakketab på din linie, mens den er nede på ca. 5% nu..
pakketabet ser ud til at ske i Telia gateway for stofa kunder i Glostrup.. Men hvor bor du henne omkring?

eneste løsning på diverse problemer med stofa, er der vel ikke andet for end at skifte udbyder.

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 19:50

> [...]

Men hvor bor du henne omkring?

> eneste løsning på diverse problemer med stofa, er der vel ikke andet for

Ja, min Stofa kører også generelt elendigt. Det svinger lidt, men er næsten
aldrig i orden. Jeg snakket med deres support 117 gange uden at det har
hjulpet.
/Jan