Freestyle
Fra : Carina

Dato : 11-11-03 21:03

Hej Alle
Jeg vil bare fortælle at jeg har oprettet en mailingliste om emnet Freestyle
på Yahoo, så hvis du har lyst kan du tilmelde dig her.
Freestyle er også kaldet heelwork to music.
--
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 12-11-03 16:16

"Carina" <hybrid@*nejtak*aussies.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Freestyle
> på Yahoo, så hvis du har lyst kan du tilmelde dig her.
> Freestyle er også kaldet heelwork to music.

Er hermed gjort

-Trine

Fra : bettinaP

Dato : 13-11-03 14:51

"Carina" <hybrid@*nejtak*aussies.dk> wrote in message
> [...]
Freestyle
> på Yahoo, så hvis du har lyst kan du tilmelde dig her.
> Freestyle er også kaldet heelwork to music.

spændende
kan man ikke få lavet en nyhedsgruppe i stedet mon? måske er det bare mig,
men jeg synes det er meget nemmere at overskue/følge med i

BettinaP