MS Windows
briani 27239
Tilføj/fjern programmer
Fra : Rene

Dato : 11-11-03 20:02

Hej

En af børnene er kommet til at downloade et antivirusprogram tror jeg det er
af en slags, hedder Freedom et eller andet. Når jeg starter computeren
kommer der et vindue frem hvor der står at starten af programmet fejlede.
Altså et program jeg ikke ønsker alligevel.

Nu går jeg så ind i tilføj/fjern programmer for at fjerne programmet hvor
jeg får meddelsen at jeg er nødt til at fjerne en tidligere version før jeg
kan fjerne denne version. Av, nå men jeg har luret den tidligere version som
ikke er repræsenteret i tilføj/fjern programmer. Den er i mappen programmer
hvor der ikke er en uninstall.

Hvad gør jeg for at få skidtet væk?

Det er win Me.

Med venlig hilsen

Rene

Fra : Søren Blom

Dato : 11-11-03 21:55

Mail med spam filter besvares ikke.
"Rene" <reasNOSPAME@os.dk> skrev
> [...]
som
> ikke er repræsenteret i tilføj/fjern programmer. Den er i mappen

Prøv i stedet at brug Systemgendannelse. Den finder du under programmer,
tilbehør, systemværktøj. Derfra stille du maskinen tilbage til en dato du
ved fungeret perfekt, igår f.eks.

--
VH

Søren Blom