hundelytterne
Fra : karsten hansen

Dato : 11-11-03 19:40

hej
prøv at lån bogen hundelytterne den er virkelig god og har nogle gode tips
til hvordan man opdrætter sin hund

mvh
karsten

Fra : Kurt Becher

Dato : 11-11-03 21:53

karsten hansen wrote:
> hej
> prøv at lån bogen hundelytterne den er virkelig god og har nogle gode
> tips til hvordan man opdrætter sin hund
>
> mvh
> karsten

Hejsa

Ved du hvem der har skrevet den?

MVH

Fra : Thomas

Dato : 11-11-03 22:44

"Kurt Becher" <kurtbecherUknowwhat2do@pedal.dk> wrote in message

> Hejsa
>
> Ved du hvem der har skrevet den?
>
> MVH

Jan Fennell
HUNDELYTTEREN
Lyt dig til en lydig hund
Originaltitel: The Dog Listener
Oversat af Otto Sigvaldi
214 sider + 8 plancher
Pris279 kr.

Helt klart en bog som kan anbefales.

/Thomas

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 12-11-03 16:19

"Thomas" <eatspam@(FJERNDETTE)henmar.dk> skrev i en meddelelse
> Jan Fennell
> HUNDELYTTEREN
> Lyt dig til en lydig hund
> Originaltitel: The Dog Listener
> Oversat af Otto Sigvaldi
> 214 sider + 8 plancher
> Pris279 kr.
>

> Helt klart en bog som kan anbefales.

Det er der så rimelig delte meninger om! De fleste mennesker er endelig
kommet så langt, at de ikke fysisk mishandler hunden, men psykisk vold er
mindst lige så slemt! De metoder bogen beskriver minder, i hvert fald for
mig, mest af alt om psykisk tortur - især for et socialt dyr som hunden.

-Trine

Fra : Kurt Becher

Dato : 13-11-03 02:45

> Det er der så rimelig delte meninger om!
>
>De metoder bogen beskriver minder, i hvert fald for mig, mest af alt om
psykisk >tortur - især for et socialt dyr som hunden.

> -Trine

Hejsa

Øv! Det tænkte jeg nok...

Fra : karsten hansen