Flydende pH-indikatorer
Fra : Vagn Frederiksen

Dato : 11-11-03 19:07

Jeg prøver igen! Er der virkelig ikke nogen, der ved, hvor man kan købe f.
eks. bromkresolpurpur o.l. Alle spor ender hos firmaer, der ikke sælger til
private.

vh.

Vagn

Fra : tomov

Dato : 11-11-03 21:32

Dem her sælger ikke til private, men de må vel kunne anvise forhandler.....
http://www.den-glade-akvarianer.dk/Kemi1.htm

venligst
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 00:42

Hvis du får oplyst en forhandler, kan du så ikke smide svaret her, så vi
slipper for at overdænge den stakkels glade akvarianer med det samme
spørgsmål?

Fra : Vagn Frederiksen

Dato : 18-11-03 23:03

Kære Tom

Tak for tipset. Jeg håber det giver resultat.

Venlig hilsen

Vagn