tdc hjemmesider og FP
Fra : Martin Møller

Dato : 11-11-03 18:36

Er det muligt at bruge FP til at uploade hjemmesider til TDC sitecenter
server/homeserver? Jeg har en hjemmeside inkl. i mit webspeed abonnement,
men gider ikke bruge deres webbaserede hjemmesideprogram eller FTP.

Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-11-03 18:51

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> skrev :

>Er det muligt at bruge FP til at uploade hjemmesider til TDC sitecenter
>server/homeserver?

Ikke til sitecenter, det er jo webbaserede skabeloner, men til
homeserver kan du godt.

Men du kan ikke bruge FP-extensions.
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-11-03 18:55

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev :

>Ikke til sitecenter, det er jo webbaserede skabeloner, men til
>homeserver kan du godt.

Glemte lige at skrive, at du skal bruge FPs ftpfunktion.
--
Knud