Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digitale print via internetshop - en anbef~
Fra : Peter Holm

Dato : 11-11-03 17:40

Hejsa,
det har tit været oppe og vende i gruppen, men trods det vil jeg gerne komme
med en anbefaling.
Jeg har netop modtaget endnu an sending billeder fra www.pixum.com og jeg må
sige at jeg er yderst tilfreds med kvalliteten. Inden upload via deres ok
upload-program 'Pixum-Up' havde jeg tilskåret alle fotos med det supersmarte
program Pixphotolab http://www.mapril.net/pplab/ der på 2 minutter kan
tilrette 100 billeder i ønsket format. Hos Pixum kan man får blot 0,29
euro/billede få widescreen-formatet 13x23 cm. Jeg har for første gang testet
dette format og sendt dem alle mine billeder i 13x23, og jeg er dybt
imponeret over resultatet.
Dette blot en anbefaling, hvis du er nybegynder i print af digitale fotos og
er usikker på, hvilket print-sted du skal vælge. Jeg har selv været igennem
7-8 steder og er endt ud med Pixum som den klare vinder, både på pris,
kvalitet og især muligheden for det super fede widescreen format.

Trods denne lovsang for Pixum har jeg intet med firmaet at gøre. Jeg ønsker
blot at videregive min store begejstring.
Mine billeder er taget med et Canon Ixus V (1st edition) og et IXUS 400 -
altid i højeste opløsning.

Mvh
Peter

Fra : peter frederiksen

Dato : 11-11-03 23:30

jeg er enig med dig!
jeg har brugt pixum til alle formater og de er både billige og gode
sidst jeg bestilte hos dem var det megaposters på 30x45cm og de var
kanongode,selv med et 4mp camera
peter