nogen der har et Soltek SL-75FRN2-L ATX?
Fra : Thomas

Dato : 11-11-03 15:44

hej!
Hvis du har et Soltek SL-75FRN2-L bundkort vil du så ikk være så venlig at
kontakte mig? har nogle spørgsmål til installation af kortet!
Mail mig eller skriv her i NG'en og jeg forklare nærmere!

--
Mvh. Thomas

husk af fjerne "FJERNDETTE" fra min mailadresse

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 11-11-03 17:15

"Thomas" <thomasFJERN-DETTE@tunet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh. Thomas
>
> husk af fjerne "FJERNDETTE" fra min mailadresse

jow da fyr løs !!!

Fra : Thomas

Dato : 12-11-03 21:17

hey!

> jow da fyr løs !!!

tak fordi du reagerede på min efterspørgsel men jeg har fået løst mit lille
problem.

Fra : KB

Dato : 22-11-03 11:06

Hej

Kan du ikke beskrive dit problem og hvordan du løste det her i gruppen?

Jeg fik nemlig i går dette Soltek SL-75FRN2-L bundkort og det virkede ikke?!

Jeg kunne ikke få noget billede frem på min skærm, uanset om jeg ændrede
grafikkort, eller harddisk. Skærmen viste bzre sit standard "No input, check
videocable". De tre lamper på keyboardet blinkede med ca. 1 sek. mellemtid
når jeg startede op og blev ved til jeg afbrød strømmen. Styresystemet blev
forsøgt både med win98 og win2000.

Håber nogle kan hjælpe.

Mvh.
Kenneth