For børn (mm.)
Fra : R. Ilsøe

Dato : 15-04-01 09:21

Så har hjemmesiden været under en større ombygning. Der er kommet et par
ekstra ting til som:

-Månedens hund (Er fyldt ud min. 4-5 mdr. frem)

-Månedens link (John, har tænkt på at lave Basses til månedens link ifb. med
adresse skiftet?)

-Fra parring til nyt hjem (Følg en hund fra parring til hvalpene kommer til
nye hjem)

og sidst, emn ikke mindst siden, hvor jeg virkelig får brug for jeres godt
idéer:

-For Børn

Jeg vil ha' en afdeling for børn på siden, men er fuldstændig blank for
ideer. Efter som jeg i forvejen betaler for domainet (og er lidt fattig!
så må det ikke være noget der koster noget at lave. Nogen folk med geniale
idéer? Jeg havde tænkt lidt på at børn kunne sende tegninger ind af deres
hunde samt finde nogen gode bøger for børn at anbefale, men igen, jeg er
temmelig blank, men mener stadig det er vigtigt at få børnene med. Det er jo
fra barns ben at børn lær' at holde af dyr og behandle dem godt.

Den helt store nyhed er, at jeg har fået tilføjet Bornholms amt som jeg på
beklagelig vis havde glemt. Heldigvis var der en venlig sjæl der gjore mig
opmærksom på det, så den skulle være i vinkel nu!

Ta' et kik på siden og husk at tilføj noget hvis du har noget på hjertet...
og glem så ikke gæstebogen, der nu har fået en plads på forsiden!

R. Ilsøe
--
news:dk.fritid.dyr.hund har fået egen hjemmeside på
http://www.dejligst.dk hvor du kan tilføje arrangementer mm.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 15-04-01 09:55

R. Ilsøe <gimze@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1RcC6.96$de7.33367068@news.mobilixnet.dk...

> Ta' et kik på siden

<> ja men det gør jeg da dagligt op til flere gange endda måske

Påskehils fra Ami (der lige sender dig en privat mail i løbet af dagen
....med nogle forslag ...

Fra : J :o\) h n

Dato : 15-04-01 14:02

"R. Ilsøe" <gimze@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej Rinnie.

> -Månedens link (John, har tænkt på at lave Basses til månedens link ifb.
med
> adresse skiftet?)

Det vil virkelig glæde mig rigtig meget, hvis den tanke
bliver ført ud i livet .

> [...]
fattig!
> så må det ikke være noget der koster noget at lave. Nogen folk med geniale

Ang. det med børn, så kunne et forslag være at
du lavede et slags fotogalleri hvor der kunne indsendes billeder
hvor børn og hunde er sammen på. Lav evt. en konkurrence
om det bedste indsendte, og giv vinderen en fornem plads på forsiden!.

Held & lykke forsat med www.dejligst.dk

Nethilsen
Jhn
Nethundeguiden.dk
www.nethundeguiden.dk
( Når der evt. linkes, så brug venligst
kun selve domænet og ikke index.asp.
Ellers kommer Jubii´s topbar ikke med!).