Er der nogen som husker......
Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 11-11-03 15:17

Hey NG

jeg har lige ledt i vildskab efter min gamle gamle arcade >>Blackthorne<<
fra Blizzard.
Men den er desværre gået til
Er der nogen som har den liggende som kan sende den på en mail? eller ved
hvor man kan hente den fra nettet?

på forhånd tak Nikoalj Marquart

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-11-03 15:28

"Nikolaj Marquart" <gass@pedal.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men den er desværre gået til
> Er der nogen som har den liggende som kan sende den på en mail? eller ved

Prøv at kigge her:
http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/arcade_action/games_bb_bl/blackthorne.html

Mvh
Benjamin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-11-03 15:33

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse
> "Nikolaj Marquart" <gass@pedal.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at kigge her:

http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/arcade_action/games_bb_bl/blackthorne.html

Ja og så prøver man at hente et spil og så skal man betale $3 for at hente
spil hjem..
Sorry, det link kan så ikke bruges med mindre du vil give noget for det..

Mvh
Benjamin

Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 11-11-03 15:34

Ja så langt er jeg også
Og jeg ved at 3$ ik er at regne for noget
men man må da kunne finde det som download et sted, jeg har fundet demoen
men vil gerne have den fulde version.
nikolaj

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-11-03 16:01

Så prøv her:
www.the-underdogs.org

De har Blackthorne, og den er ganske gratis, bare husk at du ikke må have
din firewall aktiveret

Mvh
Benjamin

Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 11-11-03 17:40

Okay så fandt jeg det igan
Alletiders
Nu skal vi bare have svinet op at kører i xp.....
Nogle glimrende forslag?
Der følger en lille emulator med spillet, men den virker umiddelbart ikke?

Nikolaj Marquart

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-11-03 19:06

In news:bor38i$iij$1@news.net.uni-c.dk,
Nikolaj Marquart <gass@pedal.dk> carefully typed:

[Blackthorne]

> [...]
> Nogle glimrende forslag?
> Der følger en lille emulator med spillet, men den virker umiddelbart

Hvad er det for en emulator?

Prøv at hente en nyere version af den.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Devast8or

Dato : 11-11-03 21:18

Laziter [9440] wrote:
> Så prøv her:
> www.the-underdogs.org
>
> De har Blackthorne, og den er ganske gratis, bare husk at du ikke må
> [...]

Heh, cool. Det har jeg også spillet engang men har det heller ikke mere. Nu
har jeg det så igen :)

Men jeg har et lille problem: jeg kan godt køre spillet, men uden lyd

Hvordan finder jeg lige ud af de tre ting den skal vide om mit lydkort - jeg
kører Win98SE. Jeg har vist fundet IRQ'en - den er 5. Men hvad med de to
andre?

TIA

Devast8or

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-11-03 23:12

In news:2sbsb.27841$jf4.1587880@news000.worldonline.dk,
Devast8or <invalid@invalid.invalid> carefully typed:

> [...]
>

> Hvordan finder jeg lige ud af de tre ting den skal vide om mit
> lydkort - jeg kører Win98SE. Jeg har vist fundet IRQ'en - den er 5.

Med mindre du kører en form for Soundblaster Emulering eller du har et
rigtigt Soundblaster ISA lydkort (det har du nok ikke , så drop det
og hent istedet VDMSound.

http://ntvdm.cjb.net/

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Devast8or

Dato : 12-11-03 16:11

Sune Mika Salminen wrote:

> Med mindre du kører en form for Soundblaster Emulering eller du har et
> rigtigt Soundblaster ISA lydkort (det har du nok ikke , så drop det
> og hent istedet VDMSound.
>
> http://ntvdm.cjb.net/

Mit lydkort er et Creative Soundblaster 128 PCI.

Det ser ud til at det program du linker til er til 2000/NT. Det kan jeg ikke
bruge til så meget :) Men tak for tippet.

Devast8or

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-11-03 16:48

In news:t2ssb.27983$jf4.1601108@news000.worldonline.dk,
> [...]
>
> Det ser ud til at det program du linker til er til 2000/NT. Det kan
> jeg ikke bruge til så meget :) Men tak for tippet.

Hey, hallo!

"VDMSound works on Windows NT 4.0, Windows 2000 and Windows XP. For
Windows 95, 98 or Me support, see this!"

Klik her:
http://vogons.zetafleet.com/showthread.php?s=&threadid=900

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-11-03 17:03

In news:botkei$ai9$1@news.cybercity.dk,
Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> carefully typed:
> [...]
>
> Hey, hallo!
>
> "VDMSound works on Windows NT 4.0, Windows 2000 and Windows XP. For
> Windows 95, 98 or Me support, see this!"

Eller du kan kigge i enhedshåndtering under lydenheder og se om der
skulle være noget Soundblaster emulerings-noget installeret. Der kan du
se hardware adresse, DMA og IRQ. Du skal ikke bruge den IRQ som selve
kortet har i enhedshåndtering, det virker ikke. Emuleringen bliver
tildelt en IRQ, det er den du skal bruge istedet. Så vidt jeg ved findes
der DOS drivere til SBPCI 128, det er sådan nogle du skal have fat i.
Det er i øvrigt et Ensoniq kort, Creative Labs havde lige købt Ensoniq
dengang og satte bare deres eget navn på.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : arc@na

Dato : 11-11-03 23:43

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote in news:3fb0f9cb$0$29383

arc@na

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-11-03 01:02

> $edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

Ja ja ræk du bare tungen frem, men prøv at hente et spil der med din FW
aktiveret.. Du får en fejl..

Mvh
Benjamin

Fra : arc@na

Dato : 12-11-03 02:03

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote in news:3fb17889$0$29393
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Ja ja ræk du bare tungen frem, men prøv at hente et spil der med din FW
> aktiveret.. Du får en fejl..

Jeg kunne aldrig drømme om at gå ind på en site, hvor jeg "ikke må have min
firewall aktiveret"...

arc@na
Blessed are the Fundamentalists, for they shall inhibit the earth.