Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vedr. de meget omtalte AF problemer på Can~
Fra : Deaster

Dato : 11-11-03 14:17

er der så nogle af Jer 10D ejere som har haft det problem med backfocussing?

Deaster

Fra : Michael Holm

Dato : 11-11-03 14:53

Nej, det virker fint, med mit Canon 28-135mm USM IS, og mit latterlig
billige Cosina 19-35mm objektiv.

//Michael

Fra : enrico

Dato : 12-11-03 10:01

On Tue, 11 Nov 2003 14:17:05 +0100, "Deaster" <nospam@deaster.dk>
wrote:

>er der så nogle af Jer 10D ejere som har haft det problem med backfocussing?

Ja

-enrico

Men Canons værksted (PW Servicecenter) har fikset det.
Tlf.: 44 85 34 44

Fra : Deaster

Dato : 12-11-03 11:01

enrico wrote:

> Ja
>
> -enrico
>
> Men Canons værksted (PW Servicecenter) har fikset det.
> Tlf.: 44 85 34 44

Gad vide om der stadig er problemer med de nyere af dem, hvor gammelt var
dit?

Deaster

Fra : slet 0JVG2

Dato : 12-11-03 20:13

Deaster <nospam@deaster.dk> skrev:
>er der så nogle af Jer 10D ejere som
>har haft det problem med
>backfocussing?
>
>--
>Mvh
>Deaster
Hej
Har selv lige anskaffet 10D og Canon 28-135mm USM IS.
Jeg synes alt virker fint.
Hvor kan man læse om problemet og hvordan tester man om man har
problemer med det.
/Jorn