Secure og javascript
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 11-11-03 02:39

Jeg ved ikke om forum er korrekt, men da det ikke handler om javascript
prøver jeg

Jeg har et javascript (post-by opslag)som virker fint på en alm side, men
vil jeg køre det på en secure sker der intet.

er der noget jeg skal huske i den forbindelse?

finn

--
--- CykelSmeden.... edb på gadeplan

Hvis intet er anført, taler jeg om RH 7.3
og når jeg spørger, er det bare fordi jeg ved for lidt!

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 11-11-03 02:50

CykelSmeden fra Aalborg wrote:
> [...]
> men vil jeg køre det på en secure sker der intet.
>
> er der noget jeg skal huske i den forbindelse?

Fandt selv fejlen: jscriptet flyttet til samme dir.

undskyld forstyrrelsen

finn