MS Windows
briani 27239
Koks i password Win2000
Fra : pmm

Dato : 11-11-03 01:46

For at komme ind i Win 2000 skal jeg trykke ctr.-alt-del. Nu vil maskinen
pludselig ikke acceptere brugernavn/password. Enten har jeg selv eller nogen
i familien lavet rod i det. Hvad gør man?
Jeg har dobbeltboot på maskinen fordi der stadig ligger en gammel ME, som
heldigvis virker. Er der en bagdør ad den vej?

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 11-11-03 20:09

> [...]
ME, som
> heldigvis virker. Er der en bagdør ad den vej?

På nettet har jeg fundet, men ikke selv prøvet:

http://www.illmob.org/files.html#password

http://www.illmob.org/stuff/ntpwresetcd.zip

zip indeholder filen
NTRecovery-DMZS.iso
som skal brændes på en CD, som der kan bootes fra,
og som da vil resette administrator password til blank.

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Jens

Dato : 11-11-03 23:55

"Thorkild Dalsgaard" <tdalsgaard@despammed.com> skrev i en meddelelse

> zip indeholder filen
> NTRecovery-DMZS.iso
> som skal brændes på en CD, som der kan bootes fra,
> og som da vil resette administrator password til blank.

Det ødelægger istallationen, men kan redde nogle data jo.

Mvh Jens