Anbefalinger ønskes
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 10-11-03 23:15

Hej i gruppen,

Om et par dage kommer min nye Barton CPU og så får jeg en XP2400+ i
"overskud" Den ville jeg smide i fruens computer. Skal bare lige finde et
board.

Ønske.:
Det billigste rimelige board der kan tage en sådan CPU

Må gerne have.:
DDR sokler
LAN
evt. lyd

Skal ikke overgokkes eller på anden måde tunes, blot være stabilt og
billigt.

Hvad skal jeg købe ?

mvh haug

Fra : Claus Hansen

Dato : 11-11-03 00:18

Du skal købe et Soltek SL-75FRN2-L. Det koster omkring 600,- og har mange
fede features og det er klippe stabilt.
Kig evt. hos www.midtddata.dk

/Claus

Fra : Claus Hansen

Dato : 11-11-03 00:26

Ret lige selv det skæve link jeg lavede der! ;)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-11-03 00:58

On 2003-11-10,
> [...]
> LAN
> evt. lyd
>
> Skal ikke overgokkes eller på anden måde tunes, blot være stabilt og

Du kan få et komplet med XP 2000+i CPU, Audio + LAN for 679 kr.

Jeg vil anbefale ECS K7S5ALX Pro. Har kort klippestabilt siden
jeg smed det i en maskine for et par måneder siden. Pris: 279,-
LAN + Lyd. Lan ikke velunderstottet i Linux.

Det gamle ikke-Pro kort har dog fået dårlig kritik.