Genealogi i Elsass-Lothringen(nu Alsace-Lo~
Fra : j_e_kroll@hotmail.co~

Dato : 10-11-03 21:52

Er der nogle der har idéer til hvordan jeg smartest søger efter
familie (Bert(h)el Krøll - FT-1803) der muligvis kom fra
Elsass-Lothringen(nu Alsace-Lorraine)under napolionskrigene - ...

Venligst John E. Krøll - Frederiksberg

Fra : Bent Mortensen

Dato : 10-11-03 22:24

<j_e_kroll@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> familie (Bert(h)el Krøll - FT-1803) der muligvis kom fra
> Elsass-Lothringen(nu Alsace-Lorraine)under napolionskrigene - ...

Hej John
Det må være ham her
Husstand: Haderslev, Frøs, Skodborg, 1803, 10, Schodburg, "-"

Kildenavn, Alder, Køn, Civilstand, Stilling i husstanden, Kildeerhverv,
Husstands/familienr., Matr.nr./Adresse, Kildestednavn, Kildefødested,
Fødeår, Sogn, Kommentar, Nr. ægteskab, Løbenr i indtastning
Bertel Krøll, 60, M, Gift, Hausvater, Häuerling und Schuster, 10, "-",
Schodburg, , , , , 1, 73
Dorothea Johannes, 57, K, Gift, Dessen Frau, , 10, "-", Schodburg, , , , ,
1, 74
Erich Und!!, 25, M, Ugift, Sohn, Schustergesell, 10, "-", Schodburg, , , ,
?? Und står for at sammenkæde med næste person=Krøll, , 75
Anna Helena Krøll, 11, K, Ugift, Tochter, , 10, "-", Schodburg, , , , , , 76

Fra : j_e_kroll@hotmail.co~

Dato : 11-11-03 16:26

Tak for svar Bent!

Hvor har du fundet oplysningerne ?

vh John

Fra : Bent Mortensen

Dato : 11-11-03 17:25

De erfundet i Folketællingerne som jeg har på CD og med KipBrowser
jeg søgte på Navnet Krøll
V/h Bent