MS Windows
briani 27239
Drev ikke formateret
Fra : Søren Kappel

Dato : 10-11-03 16:39

Hejsa

Jeg har en 120 gb disk der er f-disket i 3 (C-D-E). Igår blev mit E-drev
fyldt ud og meldte at der ikke var mere plads. Idag ved genstart at min pc
har E-drevet der før hed Games nu ingen label og den skriver at den ikke er
formateret !!!!! Formaterer jeg den er mine 45 gb væk, det er ikke fordi at
det gør så meget, men det er jo lidt "træls". Er der nogen der har nogle
ideer som jeg muligvis kan bruge??

Jeg kører med win xp pro.

Med venlig hilsen

Søren Kappel

Email FJERNESskappel@esenet.dk

Fra : John Vedsegaard

Dato : 11-11-03 00:23

"Søren Kappel" <FJERNESskappel@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
| det gør så meget, men det er jo lidt "træls". Er der nogen der har nogle

Lyder mærkeligt. er du sikker på du ikke har en virus?

Kan du se drevet fra en DOS opstartdisk?

Ellers Partition Magic!

Fra : Søren Kappel

Dato : 11-11-03 13:55

Hejsa

> Lyder mærkeligt. er du sikker på du ikke har en virus?
>
> Kan du se drevet fra en DOS opstartdisk?
>
> Ellers Partition Magic!

Jeg opdaterer altid min antivirus killer hver dag (kaspersky), kører med
BlackIce firewall gennem en router. Har scannet maskinen igennem med andre
programmer uden at der var forekomster af virus.

Efter en genstart har jeg mistet mit D-drev også........ Partition Magic 8
kan jeg ikke komme videre med, da den ikke kan reparere diskene. Ikke engang
konvertere til NTSF.

Ved opstart på bootdisk kan jeg se drevene og hele indholdet. Tror at jeg
vil finde en anden maskine og sætte disken over i for at lave en backup. Kan
man bruge Ghost til dette når drevet er partitioneret i 3?

Søren

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-11-03 17:34

"Søren Kappel" <FJERNESskappel@esenet.dk> skrev i en meddelelse
<KLIP>

> [...]
Kan
> man bruge Ghost til dette når drevet er partitioneret i 3?

Hej.
Ja du kan godt bruge Ghost til det.

Mvh. Jørgen Nielsen.