Tele2..... Uden problemer
Fra : Brian Thomsen

Dato : 10-11-03 11:50

Hej alle

Jeg bestilte den 3/10-2003 en 512/128 Kbit linie hos Tele2. Teknikeren
forlod mit hjem for en lille times tid siden, og det fungerer perfekt.
Så jeg kan kun sige at jeg indtil videre er godt tilfreds med selskabet, men
kan kun bekræfte at ventetiden ved telefonisk opkald ligger i den høje ende.
Men efter min erfaring, er dette ikke anderledes i forhold til f.eks. TDC,
Tiscali og Cybercity i spidsbelastnings-perioder (Læs: kampagne).

Happy surfing

--

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Claus O

Dato : 10-11-03 12:27

"Brian Thomsen" <brian-th@REMOVEtiscali.dk> wrote

> [...]
> Men efter min erfaring, er dette ikke anderledes i forhold til f.eks. TDC,
> Tiscali og Cybercity i spidsbelastnings-perioder (Læs: kampagne).

Jeg købte en xxxx for 1 time siden og den har virket upåklageligt siden købet!
Hvad kan DU bruge min information til?

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 10-11-03 12:35

On 2003-11-10, Claus O <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> Jeg købte en xxxx for 1 time siden og den har virket upåklageligt
> siden købet!
> Hvad kan DU bruge min information til?

Jeg kan kun konstatere at du er den mest intetsigende og irriterende
person på usenet for tiden.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Help! I'm trapped in a Chinese computer factory!

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 10-11-03 12:38

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> writes:

>Jeg købte en xxxx for 1 time siden og den har virket upåklageligt siden købet!
>Hvad kan DU bruge min information til?

Du skriver en hel masse, men noget brugbart eller bare minimalt
relevant har du mig bekendt aldrig nogensinde produceret.

Det er egentlig tæt på at være verdensrekord.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Claus O

Dato : 10-11-03 13:05

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote

> Jeg kan kun konstatere at du er den mest intetsigende og irriterende
> person på usenet for tiden.

Nu er jeg igen kommet i klemme imellem alle disse nuværende/tidl.
Tis og Pis, Telia folk.........
Er I på vej til Tele2? (formoder I begge vil passe godt ind i kvalitetsniveauet)

Fra : MJ

Dato : 10-11-03 21:30

On Mon, 10 Nov 2003 13:04:52 +0100, "Claus O"
<ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
>Tis og Pis, Telia folk.........
>Er I på vej til Tele2? (formoder I begge vil passe godt ind i kvalitetsniveauet)

Tja med det der APJ åbner munden om rækker det ikke langt

Mj

Fra : H.P. Eriksen

Dato : 10-11-03 12:42

OK - Claus

Jeg har haft Tele2adsl siden midt i Juni - jeg har heller ingen problemer
med linien. Der har været et par udfald - det ene var lidt langt, men ellers
er det OK.

Jeg er faktisk ved at være lidt træt af alle dem der igen og igen brokker
sig over at de kun får 977 k/b når de nu betaler for 1024 k/b. Kan I ikke
bare smutter over til en anden udbyder?? - det sidste var ikke til Claus,
men til de andre brokhoveder.

Til Brian vil jeg bare sige - fedt med en der deler en god oplevelse med
andre og ikke kun focusere på de negative oplevelser.

HP

Fra : SA

Dato : 10-11-03 16:52

> [...]
> bare smutter over til en anden udbyder?? - det sidste var ikke til Claus,

Hvem tror du er mest træt ?
Dig ?
Eller de kunder som får en forbindelse med ustabile svartider, pakketab,
forkert / nedsat båndbredde eller .. måske endda slet ingenting! ?

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 10-11-03 17:22

"SA" <soren@SLETDETTElerskov-andersen.dk> writes:

>Hvem tror du er mest træt ?
>Dig ?
>Eller de kunder som får en forbindelse med ustabile svartider, pakketab,
>forkert / nedsat båndbredde eller .. måske endda slet ingenting! ?

Hvis det er inden for deres SLA, kan de jo bare brokke sig?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 10-11-03 17:27

> Hvis det er inden for deres SLA, kan de jo bare brokke sig?

Følger du overhovedet med her i gruppen? Det virker ikke sådan, for som jeg
ser det, så har alle brokket sig over (til) Tele2.

--
Mvh. Kim, Aalborg
Forget 911, I dial .357

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 10-11-03 17:31

"Kim Fritze Sillasen [9000]" <Fritze76JEGHADERSPAM@hotmail.com> writes:

>Følger du overhovedet med her i gruppen? Det virker ikke sådan, for som jeg
>ser det, så har alle brokket sig over (til) Tele2.

Hvordan ser det så ud i forhold til den Service Level Agreement,
kunderne har med Tele2?

Eller med andre ord: hvad har Tele2 garanteret, og hvad kan den
enkelte kunde i henhold til kontrakten forvente hhv. kræve som
erstatning?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-11-03 21:41

Kim Fritze Sillasen [9000] wrote:
> Følger du overhovedet med her i gruppen? Det virker ikke sådan, for som jeg
> ser det, så har alle brokket sig over (til) Tele2.

Det er vel kun dem der har problemer der brokker sig?

// Hans, der ikke har haft de store problemer, på trods af at
// 99,377% er en lovlig lav oppetid ..
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : H.P. Eriksen

Dato : 10-11-03 17:45

Det ved jeg ikke - men jeg tror bestemt ikke det hjælper at brokke sig her
dagligt eller næsten dagligt!!

Hvis I ikke kan klare lugten i bageriet - så skift da udbyder. Nogle af dem
der brokker sig - vil nok brokke sig alle steder!!

Fra : MJ

Dato : 10-11-03 21:29

On Mon, 10 Nov 2003 12:41:33 +0100, "H.P. Eriksen"
<finlandsgade.45XXXX@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Til Brian vil jeg bare sige - fedt med en der deler en god oplevelse med
>andre og ikke kun focusere på de negative oplevelser.

Når vi tager overheap med så er det simpelthen fordi, det er en flok
uøvede pensionister der ikke fatter en skid af det de betaler for.

Ca. 3-5 % er tab p.g.a. transmission og dermed er 977 da helt iorden
på en 1 Mbit

MJ

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 11-11-03 12:08

"H.P. Eriksen" <finlandsgade.45XXXX@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Til Brian vil jeg bare sige - fedt med en der deler en god oplevelse med
> andre og ikke kun focusere på de negative oplevelser.

Tillykke, det har også fungeret her siden dag 1! Men ser du, der sidder en
flok på ca. en håndfuld eller to, for hvem det bare ikke er lykkes at få
noget brugbart ud af deres Tele2 bekendtskab, og det er utroligt synd for
dem, da de lige som os andre, havde regnet med at kunne spare en del kroner
på deres forbindelse. Skal vi ikke bare vise medfølelse og stryge dem med
hårene og ellers sende dem en pakke tudekiks, fordi de er så uheldige det
ikke kunne lykkes for dem, af den ene eller anden grund. LOL*GGGGGG*

Mvh Kurt Daniel Conradsen.

Ps. Jeg ser da ikke ned på naboen fordi han/hun har været heldig, at finde
et godt tilbud billiger end det jeg købte til to uger før!

Fra : MJ

Dato : 11-11-03 14:04

On Tue, 11 Nov 2003 12:07:48 +0100, "Kurt Daniel Conradsen"
<non@non.non> wrote:

> [...]
>

>Ps. Jeg ser da ikke ned på naboen fordi han/hun har været heldig, at finde
>et godt tilbud billiger end det jeg købte til to uger før!

Det var dog den værste gang xxx jeg har set i lang tid.

Du er simpelthen for xxxxxx og har vist ikke fattet en meter om af
disse indlæg drejer sig om...

Og hvis andre skulle få den ide at svine dig til herinde, ja så er du
virkelig selv ude om det...

MJ

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 11-11-03 14:12

"MJ" <1234@ingenemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> disse indlæg drejer sig om...
>
> Og hvis andre skulle få den ide at svine dig til herinde, ja så er du

Tillykke Bøv! du Bare så klog xxxxxxxxxxxxx................

Fra : Jan Richardy

Dato : 10-11-03 17:18

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
> Jeg købte en xxxx for 1 time siden og den har virket upåklageligt siden
købet!
> Hvad kan DU bruge min information til?

Til at afprøve noget jeg længe har haft lyst til .... *plonk*

--

Jan Richardy
http://www.richardy.dk

Fra : Jan Richardy

Dato : 10-11-03 17:17

"Brian Thomsen" <brian-th@REMOVEtiscali.dk> wrote in message
> Hej alle
>
> Jeg bestilte den 3/10-2003 en 512/128 Kbit linie hos Tele2. Teknikeren
> forlod mit hjem for en lille times tid siden, og det fungerer perfekt.

Godt at høre, at det ikke er lutter problemer med Tele2. Jeg selv bestilte
en forbindelse hos dem i sidste weekend og var ved at sk*de i bukserne, da
jeg bagefter (doh!) checkede denne NG. Men efter de sidste par dages
positive kommentarer er jeg mindre nervøs.

--

Jan Richardy
http://www.richardy.dk

Fra : MN

Dato : 10-11-03 20:43

"Jan Richardy" <ingenmail@nono.dk> wrote in message
> [...]
> jeg bagefter (doh!) checkede denne NG. Men efter de sidste par dages
> positive kommentarer er jeg mindre nervøs.

Du får lige en positiv mere.

Fik Tele2 2048/512 i stedet for CC i juli og det har kørt super, dog med en
periode på 14 dage hvor hastigheden var halveret. Har dog fået en kreditnota
på 1 md. forbrug.

Mogens

Fra : MJ

Dato : 10-11-03 21:34

> [...]
>periode på 14 dage hvor hastigheden var halveret. Har dog fået en kreditnota

------------------------------------

Når 161 mennesker på 4 dage har læst :

http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=794

Så er det åbenbart fordi de også har et eller andet behov for at
gardere sig ??

MJ

Fra : MN

Dato : 11-11-03 15:51

"MJ" <1234@ingenemail.dk> wrote in message

> [...]
http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=794

> Så er det åbenbart fordi de også har et eller andet behov for at

????

Og hvad skal jeg lige med det?

Mogens

Fra : MJ

Dato : 11-11-03 16:05

>http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=794

>????
>
>Og hvad skal jeg lige med det?
>
>Mogens

Det samme kunne vi sige om dine oplysninger......Tyg lidt på den

MJ

Fra : MN

Dato : 11-11-03 16:53

>http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=79
4

> Det samme kunne vi sige om dine oplysninger......Tyg lidt på den

Jeg skriver bare om den fine service jeg har fået. Og hastighed og pris

Mogens

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 11-11-03 18:05